Szapora szivverés

Tisztelt Doktornö! Hipertoniát diagnosztizáltak nálam, de pár napos gyogyszer szedés után 100 alá huzta a vérnyomásom, igy elhagytam. Most normálisnak tekinthetö 110-120 per 70-80.Viszont azota a pulzusom 90-130 között mozog.Többnyire 100 felett. Az lenne a kérdásem milyen irányba induljak, mi lehet az oka? Azota voltam érfestésen, a legnagyobb szűkűlet 40 százalék, igy nem történt más beavatkozás. Tisztelettel: Zoltán

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza nem szignifikáns koszorúér szűkület témában

Kedves Kérdező, szerencsére a leírás alapján közvetlen infarktus veszély nincs, de a koszorúér elzáródásának hosszútávú kockázata fennáll. Ennek érdekében javasolt egészséges életmód, koleszterin és vércukor normál szintre csökkentése. Úgynevezett bétablokkoló alkalmazása az Ön esetében hasznos lehet, beszélje meg a kardiológusával. Vérrög képződés gátló gyógyszer is szükséges tartósan! Rendszeres mozgás sport szintén fontos az állapot fenntartás érdekében. Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 23., 15:19; Megválaszolva: 2015. március 24., 21:26
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Közepes fokú aorta...
Ismeretlenül üdvözlöm! Pár nap múlva hasfali sérvműtétem lesz és az aneszteziológiai konzultáció során felmerült a spinális érzéstelenítés...
Bisoprolol szedése
Tisztelt Doktornő! Pillanatnyilag napi 2 x 5mg Bisoprolol tablettát szedek ritmuszavarra (reggel és este 5mg-ot) .A gyógyszer tájékoztatóban viszont...
Ugye nem szív eredetű? 2.
Üdv! Utolsó kérdésem óta szerencsére elmult teljesen a köhögés és a fura fájdalmak is egy idore. A tüdőröntgenem eredménye is negatív lett amit...
Érdemes orvoshoz fordulni ?
Tisztelt Doktornő! A mai napon munka közben (nem fizikai munka, csak szimplán sétáltam) egy hirtelen erős szúrást éreztem a mellkasom bal oldalán a...