Asitas utan szedules, legszomj

Tisztelt Doktro No! Olyan problemam lenne, hogy 4 honapja egy panikrohamaim vannak magas pulzusszammal, de kivizsgalas utan a pulzusszamugrasos rohamok megszuntek. Kivizsgalas legfobb eredmenye MPS. Elso foku insuffal. (EKG, sziv Uh., mellkasrontgen) szolval a rohamok megszuntek. De ez helyett lettek masok.. es ez az ami miatt kerdezem Ont. Nagyon furcsa erzesek tqpasztalhatok egy-egy pillanatra a szegycsontom szivtaji reszen, nem fajdalom, hanem mintha egy aramutesszeru erzes keletkezbe ott, ami lemegy a gyomorba. Ritkan eroteljes, de azert kellemetlen, Ezen kivul van amikor nem ez az erzes, hanem mintha valami csikizne az iment emlitett terulete par masodpercig, es ez dobbanasokkal erezheto, dobbanasok kozott nem. Ezek a tunetek mire utalhatnak? Esetleg valamilyen szivritmuszavarra? Es meg valami, par hete van olyan estem, mikor az elalvas hataran belso remegesre ebredek fel, amit eloszor a mellkasomban, majd a fejemben erzek, de amint kinyitom a szemem, megszunik az erzes. Es nappal sose fordult meg elo ez, csakis ejjel az elalvas hataran. Plusz nehany napja, lefekveskor, de neha napkozben is asitasi rohamok jonnek ram, es ilyenkor keicsit nehezebben veszem a levegot is. Es asitas utan, par maaodpercig eleg eroteljesen megszedulok, es olyankor meg annal is nehezebben jon a levego, ezt mi okozhatja? Jelenleg tetraciklint szedek az arcomon levo aknekra, ennek a gyogyszernek nem lehetnek ilyesfajta mellekhatasai? Igazabol haziorvosom pszichiatriara adott beutalot, hogy psziches gondom van, csak nehezen hiheto, hogy az ilyen tuneteket az agy generalna, vagy On szerint ez lehetseges? Holnap megyek vervetelre, teljes verkepet neznek, mert a nyakamon nagyon sok mirigy meg van duzzadva Egyebkent vernyomasom nem tudom pontosan, mert itthon nincs vernyomasmero, az orvosnal pedig 140 korul szokott lenni UGY, hogy annyira izgulok, hogy annal jobban mar nem is lehetne (feher kopeny szindroma) ilyenkor.mennyit kell levenni az ott mert ertekbol? Elore is.koszonom valaszat!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza mellkasi panasz témában

Kedves Kérdező, amennyiben nincs eltérés a vérképben, és más kimutatható fizikális eltérés sincs, akkor valóban érdemes a pszichiátert is megkérdezni. A nagyobb nyaki nyirokcsomók lehetnek az aknék miatt is, a szegycsont mögötti fura érzések gyomorsav problémával is összefügghetnek. A gyógyszernek lehetnek emésztési rendszert befolyásoló mellékhatásai. Sajnos ennél pontosabbat nem tudok mondani vizsgálat nélkül. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 19., 08:38; Megválaszolva: 2015. február 21., 18:28
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Covid 19 oltás
Tisztelt Doktor Nő! A házi orvosom hétfőre Szputnyik vakcinára jegyzett elő választást sem hagyva hogy elfogadom e ezt a vakcinát vagy sem. Mivel...
Kardiologia
Üdv. Pitvarfibrillaciora kaptam ritminormot es verhigitot. Eleg sokszor 2 ütem egy kihagyas. Idegeim se jok altatot szedek. Benzosat lendirmint. Eszrevettem...
Szív panaszok.
Kedves Dr Nő! Kb 2 hete lègszomjam van nyugalomban is fizikai aktivitásra erősödik. Az elmúlt 2 hétben történt 2 mellkas felvétel, több nyugalmi...
Holter eredmények
Tisztelt Doktornő! A héten kaptam meg a 24 órás Holter eredményét és ennek a véleményezésében szeretném a segítségét kérni! Av.HR 80,min HR...