trombózis után

Tisztelt Doktornő! 10 napja estem át egy mélyvénás trombózison. 4 napig véralvadásgátlót kaptam hasi injekció formájában, majd áttértünk a xarelto 15 mg tablettára reggel és este. Mivel a fogamzásgátlót (Corelelle) el kellett hagynom, meg is jött a menstruációm, azonban nagyon bőséges. Hatodik napja tart, intimtölcsért használok, amit naponta 6-7x is ürítenem kell. Kérdésem az lenne, hogy normálisnak tekinthető-e a vérhígító mellett ez a nagyfokú vérzés, és ha igen, hány napig tekinthető normálisnak? Köszönettel: Réka

Dr. Szanyi Andrea válasza trombózis témában

Kedves Kérdező!

Sajnos a szedett gyógyszer fokozza a vérzékenységet, viszont elhagyni egyelőre nem lehet. Lehet, hogy most az első fogamzásgátló szedése nélküli „rendes” menstruáció ilyen erős. Ha a következő hónapban is ezt tapasztalja, akkor keresse fel kezelőorvosát, hogy esetleg más hasonló szerre állítsa át. Megjegyezném, hogy azok is okozhatnak vérzékenységet, de egyéni különbségek is lehetnek.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Szanyi Andrea
Dr. Szanyi Andrea belgyógyász, háziorvos, geriáter
Kérdés: 2015. január 13., 10:10; Megválaszolva: 2015. január 15., 19:15
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Alsó végtag fájdalma
Kedves Doktornő! Jobb alsó lábszárban nyomásérzékenység, enyhe fájdalom tapasztalható ülés közben,kb. a jobb oldal középső részén....
Lehet-e trombózis?
Tisztelt Doktornő! 21 éves egyetemista vagyok 168 cm magas, és a súlyom 80 kg körül ingadozik. Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e ez a trombózis...
Trombozis után
Tisztelt Doktor Úr! Köszönöm a válaszát. A heamathologiai szakrendelés mit jelent.Vérvétel utján vizsgálnak? A kórházban minden eredményem...
Mélyvénás trombózis
Hétfő óta 17 éves gyermekem kórházban van mélyvénás trombózissal.Sajnos egy Cypromix nevű fogamzásgátlót írtak fel neki, bőrproblémák miatt...
Mi lehet ez?
24 éves lány vagyok, december végén erős fájdalmaim voltak mindkét térdemben, majd a térd hajlatában (hátul) csomók jelentkeztek.Több orvosnál...