Melyik gyógyszert nem kellene szednem vagy mik okozhatják a tüneteim megmaradását gyógyszeres kezelé

Tisztelt Doktor Úr/nő! 3 héttel ezelőtt egy 24órás EKG készüléket kaptam, aminek eredménye: tachicardia. Az orvosomtól kaptam Human-Pronol 40mg-os gyógyszert kétszer negyedet (reggel és este) , elküldött pszichiáterhez is, akitől 2szer fél Frontnit (0, 25mg, reggelés délben) kaptam, aki közepes depressziós epizódot állapított meg nálam. A gyógyszereket rendesen szedem, mind emelett Yadine fogamzásgátlót szedek már 5 éve. A tüneteim nem csillapodtak, a szívem olyan gyorsan jár továbbra is, mint egy motor a pulzusom rendszeresen 110-115 között van. Továbbra is szédülök, ájulás érzésem van, de nem ájulok el, tarkó nyomást érzek, és most már a jobb fülemben mintha valami dobolást éreznék.Lázam soha nincsen. Azt gondolom soha nem gyógyulok meg, és talán most is rossz úton járok ezekkel a gyógyszerekkel. A menstruációm alatt 7 napig, a gyógyszermentes időszakban nem éreztem szívdobogást, azóta viszont igen. A kérdésem az lenne, hogy a fogamzásgátló miatt érzem újra rosszul magam, vagy szimplán csak nem jó úton járok és más gyógyszereket kellene kapnom. Így igazán nem látom értelmét a gyógyszer szedésnek, hogy nem javulok tőle semmit, a Frontintól csak álmos és kótyagos vagyok. Tudna nekem segíteni mi tévő legyek?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza szapora szívdobogás témában

Kedves Kérdező! Nem tudom, hogy vérvétel mostanában történt-e, az Ön panaszaival pajzsmirigy betegség kizárása is szükséges. Amennyiben dátumszerűen kötni tudja a fogamzásgátló alkalmazásához a panaszokat, menjen vissza a nőgyógyászhoz is, lehet, hogy másfajta készítményt fog javasolni. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 01., 13:08; Megválaszolva: 2012. október 01., 20:47
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Szívdobogás!?
Szép estét kívánok! Szeretnék segítséget kérni. 4. napja érdekesen érzem maga. A gyomromból elindul egy ilyen ijedtség érzés, föl a nyakamig...
Reggeli magas pulzusszám
Tisztelt Doktornő! Az lenne a kérdésem, hogy mi okozhatja a reggeli nagyon magas, 120-140 körüli pulzusszámot? 15 éve sinus tachicardiám van, az...
mi lehetett a baj?
Tisztelt Doktor, Pár nappal ezelőtt volt egy rosszullétem vezetés közben. Éreztem egyfajta melegséget a szívem körül és kezdett elsötétülni a...
Félelem...
Tisztelt DR. Ùr/Nö! Januárban voltam sügöségin mert tul nagy volt a pulzusom. Kiderült hogy azért volt mert hirtelen megeröltettem magam és addig...