láikra görcse

T.Dr Ur/Nő az volna a problémám, h. éjjelente rettenetesen huzza a görcs mindkét lábiizmomat, egyre jobban napról napra. melyet én soha nem tapasztaltam még eddig. Ez kb ugy 1 hónapja van.. Gyógyszereim 10 hónapja: corinfar 1, vízhajtós vezurán, 160/25 1, talliton 0.25, 1, lipidil 160 1, és este 160 sima valzacor. A vízhajtó miatt kaptam még ezekhez kaldyum 600 mg-ost, melyet 2x egy héten szedek kb 2 hónapja.. Kérdésem, hogy ez a kallium most sok, vagy talán kevés? mert ugy tudom, az izomgörcs akkor is lehet ha sok a kallium, vagy talán kevés. A vízhajtónélküli vérnyom.csökkentők nem igazán használnak nekem. --Válaszukat nagyon szépen köszönöm Tisztelettel Magdolna.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza lábikra görcse témában

Kedves Magdolna! Csak laboratóriumi vizsgálattal lehet megállapítani, hogy sok vagy kevés a vérszérum kálium szintje. Panaszai hátterében állhat még magnézium hiány, gerincprobléma, érszűkület és visszérbetegség is, melyek eltérő terápiát igényelnek. Háziorvosával beszélje meg a fentieket, aki szükség esetén megfelelő szakrendelésre is ad beutalót. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 24., 09:41; Megválaszolva: 2012. június 24., 23:05
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Kardiologia ultrahang
Jò estét kívánok! A mai napon voltam kardiologiai szakrendelèsen, mert Covid fertőzés után (2020 november) még mindig nagyon fáradékony vagyok, a...
Pulzus érték
Szép napot! Arról szeretnék érdeklődni, hogy én voltam egy hónapja kivizsgáláson szív ultrahang és egk formályában terheléses EKG nemvolt...
Szívprobléma
Tisztelt Doktornő! Kb. 3 éve rosszul lettem a munkahelyemen. Magas vérnyomás, elvileg rossz EKG. Bétablokkolót kaptam az üzemorvostól, és metoprolol...
Mitől ver a szívem erősen
Tisztelt Doktornő! Kb 2 hónapja kezdődött az egész, amikor az éjszaka kellős közepén erős szívdobogásra, légszomjra, hidegrázásra...
Fertőzés eredetű szívpanaszok...
Tisztelt doktornő! Elmennék önhöz a magánklinikára vizsgálatra, de nem szeretnék már fölösleges költségeket a sok kudarc miatt, emiatt szeretném...