érrendszeri károsodás

tisztelt vebbeteg.2010 márciusában nyaki érben 30 %-os hosszan elnyulló lány plakkot állapítottak meg, azóta Asa ep 100 mg, szedek. Tünetek ugyanúgy fenn álnak lefekvéskor, hajolásnál, leüléskor, felállásnál szédülés érzet, várható-e javulás a gyógyszer hatására, vagy csak tsagnálás romlás megállás. Meddig lehet huzamos ideig szedni ezt a gyógyszert? köszönettel Prokk István

Dr. Csuth Ágnes válasza aszpirin témában

Kedves Kérdező!

Az ASA nem a plakk visszafejlődésére való, hanem megakadályozza a vérrögképződést, melyre az ön esetében a rizikó fokozott. Élethosszig kell szedni. Rendszeres kontroll javasolt, laborvizsgálatban volt eltérés? Koleszterinszintje milyen? Ezeket rendszeresen ellenőrizni kell.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. március 13., 16:13 ;Megválaszolva: 2012. március 15., 11:00
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Szívbetegség
Tisztelt Doktornő! Kérdeztem már Öntől, ezért merek ismét Önhöz fordulni. 2 éve mellkasi fájdalommal mentő szállított kórházba, ahol...
Stressz és pitvarfibrilláció
Tisztelt Webbeteg! Anyukám egy hónapja strokeot kapott. A kórházban agyon vizsgálták az okát de semmi okot nem találtak neki. Egy rizikótényező...
Érfájdalom utáni émelygés...
Szép napot! Tegnap lépett fel nálam munka közben egy olyan probléma, hogy hirtelen mozdulat során erős szúró fájdalmat éreztem az egyik nyaki...
Ingadozo vernyomas, magas pulzus, edzes...
Kedves Doktorno, 39 eves vagyok, 183 cm, 78 kg, kb 15-17% testzsir. 17 eves korom ota edzek, fitness, testepites, ma mar csak hobbi szinten. Eloszor 11...
Szívritmuseltérések
Tisztelt Doktor Nő! 18 éves sportos fiatal lány vagyok,komoly betegség nélküli,műtétem sem volt. 58 kg. Életem során pszichés jellegű...