Gyógyszer szedése

Kedves Doktor Úr/ Doktornő! Avval kérdéssel fordulok önökhöz, elvoltam az házi orvosomnál szívtáji panaszaimal, megnézte az EKG-t, és Betaloc 25-mg-ramos tablettát kell szednem, ma váltottam ki. Az lenne a kérdésem, hogy a vérnyomásom, és pulzusom nyugalmi állapotba 95/76, a pulzusom meg 95. Olvastam a papíron, hogy ez a gyógyszer le viszi a vérnyomást is.Ha elkezdem szedni a gyógyszert akkor jobban leviszi a vérnyomásomat? Elküldött a Dr-nő laborba is. Az orvosnál vérnyomásom ott nem volt alacsony, csak itthon amikor megmértem. A régebbi Kardologdia leletem, Circulatio hyperkinetica, akkor is ezt gyógyszert írták fel! A szívemnél továbbra is érzek tompa fájást. Mitől van az nekem, hogy alacsony vérnyomásom, és magas pulzusom? Köszönöm válaszukat előre is.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bene Orsolya válasza szívritmus témában

Kedves kérdező!

A Betaloc valóban lejjebb viheti a vérnyomást. Bizonyos esetekben nincs különösebb kimutatható ok a magas pulzus hátterében, máskor túlsúly, mozgásszegény életmód lehet a felelős, de utalhat pajzsmirigy-betegségre, vérszegénységre (középkorú férfiaknál kevésbé jön szóba, mint nőknél, de érdemes kizárni) , akár szív-, tüdőbetegségre is. Egy vérvétel mindenképpen indokolt lenne (vérkép, pajzsmirigy) , de a mellkasi fájdalom jellegétől függően (terhelésre jelentkező szorító-feszítő fájdalom esetén mindenképp) kardiológiai kivizsgálás is szóba jön.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. január 30., 13:02; Megválaszolva: 2012. január 31., 14:20
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Pulzus
Kedves Dr Nő Segitseget szeretnem kerni evente jarok kardiologiara mivel cukros vagyok 5eve szeretem karban tartani a szervezetem. Mindig ritmis zavar miatt...
Szívritmuszava, mint fogyókúra...
Tisztelt Cím! Diplomás felnőtt nő vagyok, akinek valszeg segítségre van szüksége. Szívritmuszavart diagnosztizáltak nálam. Elmondták, hogy az...
Szív "lelassulása"
Egészséges ha "lelassul" a szívem felállásnál? Úgy kell érteni, hogy ha hirtelen állok fel valahonnan akkor egy jó 5-10 másodpercig lassan és...
Mi okozhatja?
Kedves Doktornő. Már egy hónaja normális pulzus mellett is kihagy a szívem. Úgy érzem egy kicsit összehúzza a torkom és az orrom. 2002-ben...
Szívritmus
Tisztelt Doktornő/Úr! 28 éves férfi vagyok. 21 éves koromban Hypertonia-t diagnosztizáltak nálam, és azóta szedek Pritor-t. Kezdetben 40mg/nap...