Változókor

Lassan egy éve szedem a cipralexet, napi egy szemet pánikbetegségre. A hatása a betegségemre használ.Úgy érzem hogy hogy nem soká befejezhetem a kezelést. A problémám az, hogy amit a mellékhatásoknál közöl a szexuális zavarok. Nálam ennek a lefolyása a következő, éjszaka szinte állandósult erotikus álmaim vannak.Nappal mikkor a házastársi együttlétre kerül kerülne sor, nagyon nehezen tudok teljesíteni, ami igen zavaró. Vajon valóbban a gyógyszer mellékhatása, vagy a változókor játszik szerepet vagy mind kettő? Az együttlétek során a vágy maximális, de nincs meg az összhang. Az orvosomnak is elmondtam az itt leírtak. Ő azt mondta hogy nagyon valószínű a gyógyszer mellékhatása meg a 45 év. Mit tehetnék hogy ezek a kellemetlenségek ne, vagy ritkán jelentkezzenek?

Dr. Varga Tamás válasza szexuális zavar témában

Tisztelt Kérdező!

Az ilyen típusú készítmények valóban gyakran okoznak ilyen jellegű mellékhatásokat. Kezelőorvosával kellene konzultálni, hogy a visszaesés veszélye nélkül szóba jön-e gyógyszercsökkentés vagy váltás. Léteznek olyan készítmények, melyek pánik zavarban hatásosak és kevésbbé valószínűek ilyen jellegű mellékhatások.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 15., 08:52; Megválaszolva: 2011. március 17., 09:05
Kérdések és válaszok: Szexuális élet
Miért van ez a túlzott izgalmi...
Tisztelt doktor úr/hölgy Azzal a problémával fordulnék Önhöz, hogy nem tudom mit csináljak a túlzott izgatottággal. Kb 2 hónapja teljesen lesokkolt...
Nincs befejezés
Tisztelt Doktornő! Urológiai, és egyéb fajta vizsgálatokon túl vagyok, még a tesztoszteron szintemet is lemérték, mindent rendben találtak, ennek...
Merevedési zavar
Szeretnék érdeklődni, hogy párom évek óta rendszeresen maszturbált volt, hogy naponta 2 szer is. Mióta együtt vagyunk már nem, de olyan probléma...
Szexuáliskiégés
Tisztelt doktornő! A kérdésem a következő! Sajnos párkapcsolati téren sosem voltam túl sikeres ezért az internet pornóhoz menekültem.Kezdetben egy...
maszturbálás közben nem keményedek...
Korai magömlésben szenvedek régóta. voltam már több pszichologusnál, de nem segített egy sem. Az utolsó (ahova a legtöbbet jártam) mondta, hogy ne...