Viszketés

Szeretném megkérdezni mért lehet az, hogy orális együttlét után nagyon viszket a külső nemiszervem, és ez elveszi a kedvem a szexualis együtlétektől. Még szeretnék megkérdezni valamit csökkentheti-e a szexuális vágyat az, hogy több éve szteroid tartalmú turbuhelert használok az aszthmám miatt.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Gál András válasza hüvely, viszketés témában

Kedves Asthmás!

A szteroid amit helyileg használ, bár azért biztos, hogy vannak az egész szervezetet érintő hatási szerintem nem befolyásolják a nemi vágyat. Nem értem, hogy miért viszket a nemi szerve szex után, mert az orális szextől nem lesz semmi. Szerintem ez egyszerű pszichés dolog. Minden bizonnyal annyira élvezi az orális együttléteket, hogy a hüvelyváladéka jelentősen megnő, ami mivel savas váladék az egy kicsit viszkethet. De persze azért nem árt kizárni a fertőzést is, de szerintem itt nem erről van szó.Üdvözlettel: Dr. Zsirai László nőgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. augusztus 31., 21:36; Megválaszolva: 2009. augusztus 31., 21:36
Kérdések és válaszok: Szexuális élet
gumiallergia?
Jó napot! Problémám elég összetett. Próbálkoztunk a közösüléssel, de nem igazán sikerült a behatolás, mert elég szűk vagyok és fáj, ég...
Tág a hüvelyem, mit tegyek?
Együttléteink során nagyon hamar "kitágulok", ami egyrészt kellemetlen hangjelenségekkel párosul, másrészt páromnak így kevés örömöt nyújt....
Szükséges -e esemény utáni...
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly augusztus 21.-én kezdtem el újra fogamzásgátló tablettát szedni (Dienille), majd egy év elteltével, ez év augusztusában...
Fogamzásgátló tabletta
Üdvözlöm. Páromnak a YASMINELLE filmtablettát írta fel a szakorvos, 22 éves, menstruáció utolsó napján kezdte el szedni, utoljára kb. 1 éve...
Lehetek terhes?
Kedves Doktor Úr! Barátommal megszakításos módszerrel közösültünk (én nem szedek gyógyszert és óvszert sem használtunk), nem élvezett belém...