Hereproblémák

Tisztelt Doktor Úr/Nő!

20 éves fiú vagyok, aki azzal a problémával fordul Önhöz, hogy az elmúlt hónap során összejöttem egy nagyon aranyos lánnyal, és a tegnap este folyamán testileg is közelebb kerültünk egymáshoz. Két problémám viszont egyből akadt: az egyik az, hogy nem jutottem el a csúcsra. Ehhez hozzá kell tennem, hogy nekem ez volt az első szeretkezés az életemben, és nem tudom miért nem sikerült. A másik problémám, hogy bizonyos idő után a herém feletti részen fájdalmat érzek, ami csak 1-2 óra elmúltával szűnik meg, de nem tudom mi lehet ez.Viszont mindig csak akkor jelentkezik, ha nővel hosszabb ideig nagyon közel kerülünk egymáshoz. Kérem segítsen. Előre is köszönöm.

Üdvözlettel: Gábor

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza here témában

Tisztelt Olvasónk!

Szinte minden kortársa átesik ilyesmi élményen, csak mélyen titkolják. A természetesnek mondható izgalom okozza. Feltételezem, hogy a partnere is korabeli, vagyis kevésbé tapasztalt.

        A szex egy izgalmas kaland, amit egyrészt kár lenne teljesítményként felfogni, másrészt tapasztalatot csak úgy szerezhetnek, ha csinálják: nosza! Érdemes az iramon lassítani, az előjátékkal játékosan több időt tölteni és nem törődni azzal, hogy elmegy-e, vagy nem. Érdemes partnerét aktivitásra buzdítani, megbeszélni, melyikőjüknek mi esik jól.

         Az említett fájdalom az úgynevezett "vőlegénybetegség". A huzamosabb izgalmiállapot az oka, egyfajta izomlázszerű fájdalom. Teendő nincs vele.Üdvözlettel: Dr. Kocsis István, urológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Kocsis István, urológus
Kérdés: 2009. július 27., 09:27; Megválaszolva: 2009. július 27., 09:27
Kérdések és válaszok: Szexuális élet
Szükséges -e esemény utáni...
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly augusztus 21.-én kezdtem el újra fogamzásgátló tablettát szedni (Dienille), majd egy év elteltével, ez év augusztusában...
Fogamzásgátló tabletta
Üdvözlöm. Páromnak a YASMINELLE filmtablettát írta fel a szakorvos, 22 éves, menstruáció utolsó napján kezdte el szedni, utoljára kb. 1 éve...
Lehetek terhes?
Kedves Doktor Úr! Barátommal megszakításos módszerrel közösültünk (én nem szedek gyógyszert és óvszert sem használtunk), nem élvezett belém...
Kétségbeesés
Kedves Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy tegnap este normál aktus nélkül kézzel elégítettük ki egymást párommal. Aztán én megtöröltem a...
Mi lehet a gond velem
Tisztelt Doktornő! Én vagyok az a ferfi aki reggel felkeléskor rövid ideig fenn álló egyensúlyzavarral küzd.Irta doktornő hogy kevés információt...