• fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem a következő lenne: múlt héten szerdán betegség miatt kihánytam a fogamzásgátlót(Lindynette),ami a levél utolsó hetén volt, a betegtájékoztatóban pedig azt írták, hogy pótoljam 12órán belül(amit megtettem), és a következő levelet szünet nélkül kezdjem el szedni. El is kezdtem szedni, azonban szombaton a szokásos időpontban megjött a menstruációm. Ilyenkor mi a teendő? A fogamzásgátló hatás megmarad így is? Válaszát előre is köszönöm.

        Dr. Kiss György válasza a fogamzásgátló témában

        Tisztelt Hölgyem ! Amennyiben az uj levelet elkezdte szedni, akkor a vérzés ellenére folyamatosan szedje tovább és csak a levélnek a végén tartsa meg a 7 nap szünetet. Kiegészitő fogamzásgátló alkalmazása / óvszer használata / is javasolt a biztonság kedvéért legalább a 10-12 -ik tablettáig. Baj nincs, ne ijedjen meg , de a megkezdett levelet szedje végig. Üdvözlettel: dr.Kiss.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2019. szeptember 02., 19:59; Megválaszolva: 2019. szeptember 03., 19:32

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! Azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges lenne-e, hogy ilyen úton teherbe essek? Este önkielégítest végeztem, és csak később jutott eszembe, hogy mielőtt bementem a szobámba, megfogtam egy kilincset, amit közveltenül...
        A mai nap 02.02 párommal együtt voltunk sajnos védelem nélkül. Ő még nem volt senkivel, nem élveztem el, de előváladék az lehetséges hogy volt. Nem hatoltam teljesen belé, 10cm körül. De nem éreztem hogy a szűz hártyája szakadt volna,...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Az utóbbi hetekben merevedési zavarral küszködök, amely nagy valószínűséggel lelki eredetű, miután feleségemmel beszélgettünk a dologról, utána minden probléma nélkül sikerült összehozni és megtartani az...
        A barátnōmmel 2 hónapja vagyunk együtt. Egy alkalommal, amikor nála voltam csókolóztunk és ō megérintette a péniszemet. Ezután azt mondta hogy elōváladék kezdett el szivárogni az érintett területrbōl. Olyan lett a keze is. Megijedt és...
        Tisztelt doktornő.Voltam vizsgálatokon.Az eredményeim jók.Mint előzö üzenetemben is írtam:az a gondom,hogy van erekcióm de nem elég jó és tartós.A hosszabb előjátéknál mire aktusra kerül a sor csökken.És a nemi vágy is,először emelkedik...
        Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem a következő lenne: múlt héten szerdán betegség miatt kihánytam a fogamzásgátlót(Lindynette),ami a levél utolsó hetén volt, a betegtájékoztatóban pedig azt írták, hogy pótoljam 12órán belül(amit...
        Remelhetoleg a megfelelo embertol kerem a tanacsot! Nagyon felek ezzel a problemaval orvoshoz menni, pedig az eddigi 8 evemet keseritette meg és még mindig csak az okot keresem. Alapvetoen egy 26 eves meleg fiu vagyok, aki eleinte elnyomta magaban ezt a...
        Tiszteletem! Kb egy hónapja fedeztem fel a makkomon lévő elváltozást, ami eléggé kétségbe ejt és megijeszt. Két hónapja volt utoljára szexuális együttlétem, ezért sem igazán értem a dolgot. Létezhet, hogy akkor elkaptam valamit, és...
        Jo napot kivanok! (Ekezeteket a telefon beallitasai miatt nem basznalom.) Az lenne a kerdesem, hogy egy oralis aktus utan a kezem is olyan lett, nem mostam kezet, csak eltoroltem ugymond. Majd par perc elteltevel a kezemmel izgattam a baratnomet. A kezen...
        Tisztelt Doktor Úr! Zsolt vagyok. A tanácsára lenne szükségem nőgyógyászati szempontból. A napokban történt velem egy dolog és tartok attól hogy amit tettem az terhességhez vezethet. Előváladékozott a nemiszervem, kimentem a konyhába a...