libidócsökkenés

Tisztelt Doktor úr! Férjemmel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Az lenne a kérdésem, hogy mik lehetnek a libidócsökkenés okai, milyen betegségekre utalhat.Pár éve voltunk urológusnál, prosztatavizsgálata is volt, ahol minden rendben volt, de ureaplasma-fertőzésre közösen kaptunk Doxycyclin-kúra kezelést. (neki nem volt panasza, nálam visszatérő hólyaghurutok kapcsán mentünk) Stressz és fizikai fáradtságon kívül mi okozhatja hogy kb. csak havonta/kéthavonta kívánja a szexet a korábbi heti 1-2-höz képest? Időközben nem történt semmi trauma, kapcsolatunk - elmondása szerint is - jól működik (most már ugyan némi hiányérzettel részemről..) A merevedéssel és az aktussal nincs gond. cukorbetegség? pajzsmirigy? Mit javasol, mit nézessünk meg? Vérvételből kiszűrhető az ok? Érdemes egyáltalán kivizsgáltatni ezt?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza libidó témában

Hormonvizsgálatok elvégzése javasolt. Alacsony tesztoszteron szint magyarázhat ilyen panaszokat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2017. július 11., 10:46; Megválaszolva: 2017. július 11., 19:41
Kérdések és válaszok: Szexuális élet
potenciazavarok?
Kedves Doktornő! A munkám évek óta elég stresszes, így az elmúlt évek időszakában egyáltalán nem volt párkapcsolatom. Viszont most az új...
Drospirenon vagy a dezogesztrel...
Jangee-t szedtem, a szexuális vágyamat teljesen megölte. Mercilon-t írt fel az orvos, de a Jangee utolsó levelénél tartok, úgyhogy még egy kis időt...
20 évesen alacsony libidó? ...
Férfiként fontosnak tartom az önkielégítést....és pár hónappal ezelőttig heti 2-3 volt...azonban hirtelen minden ok nélkül eltűnt minden...
"Nemivágy csökkenés"
Sok idő eltelte után újból, szerelemből testi kapcsolatom alakult ki.Sajnos valami nagyon megváltozott! (szárazság, semmi orgazmus stb.,...) Erre...
Szexuális zavar
Az utóbbi hónapokban (években) nem igénylem a párom szexuális közelségét, szeretem őt nagyon de fáradtabbnak érzem magam, és inkább az alvást...