vágyhiány

Kedves Doktor Úr! A problémám a következő: Jelenlegi páromat első sorban észérvek alapján választottam magam mellé, és bár nagyon szeretem Őt, sajnos nagyon rossz a szexuális életünk. Másfél év alatt csak párszor sikerült eljuttatnia a csúcsra, pedig szerintem nem a technikájával van a baj. Könnyen kommunikálunk egymással, így kellő visszajelzést tudok neki adni. Kapcsolatunk elejétől fogva nem kívánom Őt. Hogyan tudnám elérni, hogy az ösztönös vonzalom hiányában mégis izgatónak találjam a páromat? Esetleg kihez volna érdemes fordulnom? Válaszát előre is nagyon köszönöm! Üdvözlettel: H.

Dr. Varga Tamás válasza párkapcsolati probléma témában

Tisztelt Kérdező!

Nem tudom, hogy korábbi kapcsolatiban máshogy működött ez? Előfordul, hogy a sex. vágy általában alacsony fokú. Persze olyan is van, hogy nem megfelelően "működik a kémia" és két ember ilyen szempontból nem teljesen illik össze. Ön számára izgalmas körülmények, helyzetek stb. segíthetnek esetlek fokozni az élményr. Sexuál terapeutát is felkereshet, az interneten biztosan talál elérhetőségeket.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 14., 16:53; Megválaszolva: 2012. november 16., 08:21
Kérdések és válaszok: Szexuális élet
Parkapcsolati problema
Jonapot Doktorno! 30 eves ferfi vagyok, alakuloban van egy kapcsolatom mar Januar ota ismerem a lanyt o 26 eves. Sajnos sokat dolgozik, igy ritkan tudunk...
Van ennek még jövője?
Párommal 3 éve vagyunk együtt. Eleinte minden szuper volt, aztán egyre gyakrabban visszautasított, mikor szexelni akartam. Ez nem esett valami jól, így...
Herpesz fertőzés
Tisztelt Doktor úr. A párom orális szexben részesített, ami kb 15-25 másodpercig tartott csak, mert rádöbbentünk (sajnos előtte a vágy hevében...
Mikorra várható a menstruációm?
Tisztelt Doktor Úr! 27 éves nő vagyok. Most kezdtem el január 3.-án(a menstruàcióm 5.napján) szedni először a Lindynette 75/20 mg fogamzásgátlót....
Szükséges -e esemény utáni...
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly augusztus 21.-én kezdtem el újra fogamzásgátló tablettát szedni (Dienille), majd egy év elteltével, ez év augusztusában...