• Túl intenzív szexuális álom

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves Doktor úr/nő! Ma reggel egy furcsa és igen intenzív erotikus álomra ébredtem, melyet nem értek miért és hogyan lehet. Először is azzal kell kezdenem, hogy egyedül töltöttem az éjszakát. Álmomban párommal voltam együtt, de csak néhány percig tartott az aktus miután orgazmusom volt. Az orgazmus után pedig elkezdett fájni az alhasam. Az álom és maga az orgazmus valamint a fájdalom is olyan intenzív volt, mintha valóban átéltem volna az egészet. Miután felriadtam a fájdalomra, már nem tudtam megmondani, hogy tényleg fáj-e a hasam vagy sem. Illetve nem voltam képben, hogy az egészet csak álmodtam-e. Elég zavartan keltem, és egy pillanatig azt sem tudtam hol vagyok és hogyan kerülök oda. Az álom közben érzékeltem néha a külvilágot is, azt, hogy az oldalamon fekszem és a kezem magam mellett van. És emlékszem rá, hogy nem értettem, hogyan lehet orgazmusom, ha nem is érek magamhoz. A kérdés az lenne, hogy ezek az álmok mitől vannak? Van valami mentális, vagy fizikai problémám ami miatt ilyeneket álmodok? Normális ez egyáltalán? Vagy esetleg van valami valóságtartalmuk? Kicsit aggódom, hogy tudtomon kívül olyasmi történt amit nem szeretnék. Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Veress Dóra válasza a alhasi fájdalom témában

        Kedves Kérdező! Ne aggódjon, semmi különös nem történt Önnel! Férfiaknak rendszeresen vannak ilyen álmaik. Nőknél ritkább, vagy nem emlékeznek rájuk, de még így sem szokatlan, és legfőképp nem káros. Az alhasi fájdalom lehetett valóságos érzés, mivel az orgazmus méhkontrakciókkal jár, ami menstruációs görcshöz hasonló fájdalmat okozhat.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. március 14., 23:37; Megválaszolva: 2012. március 20., 12:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem a következő lenne: múlt héten szerdán betegség miatt kihánytam a fogamzásgátlót(Lindynette),ami a levél utolsó hetén volt, a betegtájékoztatóban pedig azt írták, hogy pótoljam 12órán belül(amit...
        Remelhetoleg a megfelelo embertol kerem a tanacsot! Nagyon felek ezzel a problemaval orvoshoz menni, pedig az eddigi 8 evemet keseritette meg és még mindig csak az okot keresem. Alapvetoen egy 26 eves meleg fiu vagyok, aki eleinte elnyomta magaban ezt a...
        Tiszteletem! Kb egy hónapja fedeztem fel a makkomon lévő elváltozást, ami eléggé kétségbe ejt és megijeszt. Két hónapja volt utoljára szexuális együttlétem, ezért sem igazán értem a dolgot. Létezhet, hogy akkor elkaptam valamit, és...
        Jo napot kivanok! (Ekezeteket a telefon beallitasai miatt nem basznalom.) Az lenne a kerdesem, hogy egy oralis aktus utan a kezem is olyan lett, nem mostam kezet, csak eltoroltem ugymond. Majd par perc elteltevel a kezemmel izgattam a baratnomet. A kezen...
        Tisztelt Doktor Úr! Zsolt vagyok. A tanácsára lenne szükségem nőgyógyászati szempontból. A napokban történt velem egy dolog és tartok attól hogy amit tettem az terhességhez vezethet. Előváladékozott a nemiszervem, kimentem a konyhába a...
        Tisztelt Doktornő! 3 napja egy prostituálttal létesítettem szexuális kapcsolatot. Védekeztem azonban otthon tusolás közben vettem észre, hogy valószínűleg az egyik friss intimborotválkozás okozta hámserulesem, sebem nem volt védve az...
        Jónapot! Rendszeresen szedek Jangee fogamzásgátlót. Az utolsó tablettát péntek reggel vettem be, viszont szombat este szexuálisan együtt voltam a barátommal (az aktus időben meg lett szakítva). A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e kikérnem...
        Tisztelt Doktornő! Párommal közel 5 éve vagyunk együtt. Az elmúlt 1, 1-5 évben azonban egyre jobban aggaszt az a tény, hogy egy aktus nem tart tovább 1 percnél, néha addig se. A kapcsolat elején ez egyáltalán nem volt probléma, sőt, pont az...
        Tisztelt doktor Úr/doktor Nő! Érdeklő szeretnék azzal kapcsolatban, hogy tegnapi nap folyamán a párommal együtt voltunk (menstruálok 2 napja) nem védekeztünk semmivel, nem szedek fogamzásgátlót sem és el ment a párom bennem. Az lenne a...
        Kedves Doktor Úr! A Nuvaring fogamzásgátló gyűrűt használom, de együttlét közben ki szoktam venni, mert páromat zavarja. A betegtájékoztatón az szerepel, hogy maximum 3 órán át lehet szervezeten kívül, viszont 2 napja este, az együttlét...