Műtét

Jó napot! Egy olyan problémám lenne, hogy engem 2011 februárjában műtöttek, a vakbelemet vették ki, laporoszkópos műtétem volt. A műtét után sokáig ha wc-re mentem nagyon erős szúrást éreztem a bal oldalon lévő sebemnél, az orvos azt mondta, ez el fog múlni, és el is múlt. Viszont most újra szúr, nem csak amikor wc-re emgyek hanem amikor járok akkor is. Ön szerint mit kellene tegyek illetve mi lehet a gondom? Eléggé megijeszt! Előre is köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza a vakbél témában

Tisztelt Kérdező! A hasfalon átvezetett trokár helyén kialakult hegesedés okozhat ilyen kellemetlen, semmilyen veszélyt magában nem rejtő tünetet. Helyileg használjon fájdalomcsillapító krémet. Amennyiben tapint is valamilyen elváltozás keresse fel az operáló intézetet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. szeptember 27., 17:45; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 08:44
Kérdések és válaszok: Műtétek, sebészet
Haematoma kezelése
Tisztelt Doktornő! 2020.10.13-án belső aranyeres csomó eltávolítását végezték el nálam altatásban. A műtét rendben lezajlott. A műtétet...
Ufn szegezés
Tisztelt Doktor úr 2014ben volt balesetem jobb oldali combcsontomat törtem el. Ufn szegezéssel oldották meg. Akkor azt mondták nekem, én döntsem el...
Pilonidal Sinus
Tisztelt Dr. Úr/Hölgy, Három hónapja volt egy Karydakis féle Pilonidal sinus eltávolításom tályog nékül. Műtétem után rá 2 hétre sajnos 2...
Kitől kaphatok segítséget?
Tisztelt Doktornő! November 26-án csipőprotézis műtétem volt. Műtét után 3 héttel duzzanat keletkezett a szépen begyógyult műtéti heg mellett...
Szteroidos kúp
Végbélrepedéssel kínlódok hetek óta. Sajnos még mindig nem jöttem rendbe, pedig szakorvostól szteroidos kúpokat kaptam. Immáron négy hete...