Reflux és hasfájás

Lassan 4 éve már, hogy megállapították nálam a refluxot.Kétszer volt gyomortükrözésem, amire controloc nevű gyógyszert kaptam. A gyógyszerszedés abbahagyása után sem javult az állapotom.Rengeteg mindent kipróbáltam, étrend változást stb..de semmi nem hatott.Visszatérő tünetem az állandó hányinger, hányás, gyomor égésem, hasfájásom soha nem szokott lenni. A kérdésem az lenne hogy mi okozza ezeket a tüneteket, mien gyógyszert javasol, esetleg egy műtéti beavatkozással végleg megszűnik a problémám? Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza reflux témában

Kedves Kérdező!

Szóba jön dupla dózisú protonpumpa-gátló szedése, prokinetikumok alklamazása, melyek a visszafoláyst gátolják, illetve antireflux-műtét. Az ön esetében alkalmazható lehetőségekről érdeklődjön gasztroenterológiai szakrendelésen.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. január 11., 13:52; Megválaszolva: 2011. január 12., 09:34
Kérdések és válaszok: Reflux és gyomorfekély
Ppi csere segíthet e
Tisztelt Doktor Úr! Elkezdtem szedni az emozult, 2 x20 mg. 4 napig birtam szedni. Nagyon szédülök tőle, fáj tőle a gyomrom, úgy érzem, hogy szorít...
Mennyi PPI
Tisztelt Doktor Úr! 2 hónap szünet után visszatért a nyelőcsőégésem. Hiába betartom a refluxos szabályokat....Emozul van itthon. Legyen szíves...
Reflux lehetséges?
Kedves Dr. Úr, Panaszom 2-3 napja kezdődött, egy rövid séta után. Azt éreztem, hogy a mellkasom konkrétan fáj. Ez az érzés kb 30 perc fekvés...
Nyelőcsőfekély
Tisztelt Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni. 13 éve állapítottak meg nálam refluxot, először protonpumpa gátlókat szedtem, majd később...
PPI gyógyszer csökkentése
Tisztelt Doktor Úr! Bélfertőzés mellett jelentkező reflux tüneteimre Emozul 40 mg kapszulát kaptam, napi egy db-ot veszek be belőle. Egy hónapja...