Keserű íz

Tisztelt Doktor Úr/Nő! 3 hete kezdődtek a problémáim, étkezés után keserű ízt érzek a számban. Két étkezés között javul a helyzet, de evés-ivás után újra nagyon kellemetlen lesz. Pár napja pedig már a gyomrom is elkezdett émelyegni. Gyógyszert nem szedek, más emésztési problémám nincs. Mi okozhatja ezeket a tüneteket? Mivel enyhíthetném? Válaszát köszönöm Tisztelettel: Veronika

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza reflux témában

Kedves Veronika!

Panaszát okozhatja reflux, napi ötszöri kis étkezés, protonpumpa-gátló szedése javasolt, panaszt okozó ételeket (tea, kávé, alkogol, stb.) kerülje, ne dohányozzon, mozogjon rendszeresen.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 07., 15:59; Megválaszolva: 2011. január 10., 09:15
Kérdések és válaszok: Reflux és gyomorfekély
Mennyi PPI
Tisztelt Doktor Úr! 2 hónap szünet után visszatért a nyelőcsőégésem. Hiába betartom a refluxos szabályokat....Emozul van itthon. Legyen szíves...
Reflux lehetséges?
Kedves Dr. Úr, Panaszom 2-3 napja kezdődött, egy rövid séta után. Azt éreztem, hogy a mellkasom konkrétan fáj. Ez az érzés kb 30 perc fekvés...
Nyelőcsőfekély
Tisztelt Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni. 13 éve állapítottak meg nálam refluxot, először protonpumpa gátlókat szedtem, majd később...
PPI gyógyszer csökkentése
Tisztelt Doktor Úr! Bélfertőzés mellett jelentkező reflux tüneteimre Emozul 40 mg kapszulát kaptam, napi egy db-ot veszek be belőle. Egy hónapja...
Gyomorhurut
Tisztelt Doktor Úr! Korábban refluxra controlocot szedtem több, mint 1 évig amit azonban nyáron elhagytam. Decemberben hasi puffadás és enyhe...