Reflux és robyprex gyógyszer hatása

Tisztelt Webbeteg! 3-4 hónapja szedek Robyprex gyógyszert háziorvos által diagnosztizált refluxra. Azóta sokkal többet vagyok beteg / nátha, influenzás tünetek, izületi fájdalmak/ Kérdésem: Van-e ilyen szoros összefüggés a gyógyszer mellékhatásai és az problémáim között? Ha van, tudnak-.e ajánlani refluxra egyéb gyógyszert, megoldást? Köszönettel: R Gábor

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza a reflux témában

A gyógyszer nem okoz immunrendszeri gyengeséget, illetve nem hajlamosít felső léguti fertőzésekre (gyomor-bélrendszeri fertőzés fordulhat elő gyakrabban), így véleményem szerint nerm a gyógyszer okozza a gyakoribb panaszokat. Azonban ha mégis erős a gyanú, akkor a gyógyszer lecserélhető, jónéhány hasonló hatású gyógyszer áll a rendelkezésünkre.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. március 17., 09:57; Megválaszolva: 2012. március 19., 17:30
Kérdések és válaszok: Reflux és gyomorfekély
Gyomorpanaszok
Tisztelt Doktornő! A problémám a következő lenne: Egy hete kb folyamatosan savasságot érzek a gyomromban, a gyomorszájnál. Olyan érzés, mintha...
Vesekő?1 hónapja
T.dr úr.kérdésem a következő lenne.kb 1 éve voltam gyomortükrözésen reflux gyanuja miatt.eredmény szerint nem zár rendesen a gyomorszáj,kaptam rá...
Nyitott cardia
Tisztelt Doktor Úr! Gyomortükrözés során megállapításra került, hogy nem záródik rendesen a gyomorszájam. Valószínű ez okozza a rossz...
fájdalom mellkas
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Körülbelül két hete mellkasi fájdalomra panaszkodok. Néha a hátam is szúr. Elmentem orvoshoz ahol elküldtek terheléses...
reflux-hőemelkedés
Tisztelt Doktor úr! Március óta küzdöttem köhögéssel, slejmmel a torkomban és a mai napig tartó hőemelkedéssel 37,5 A járvány miatt 2 hónapig...