• Érdeklődés

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves Kovács Piroska! Mennyire változtathatja meg az ember alvását az, ha a fekvőhelyét más helyre, máshova teszi a szobában, illetve mennyire módosíthatja az ember alvását az ágy közelében lévő számítógép? Mennyi a megfelelő alvásidő órában mérve? Előfordulhat, furának tartja az első kérdésemet, ám nem biztos.Viszont anyukám szerint igen is hatással lehetnek ezek a dolgok az alvásra, annak megzavarására. Szép éjjelt: Tolnai Imre

        Kovács Piroska válasza a pszichés probléma témában

        Kedves Imre, Anyukájának igaza van. Az elektroszmog illetve az un. sugárzó tárgyak pl. mikro, negatív hatással vannak az emberi szervezetre. De a földből ható mágneses erőterek és vízerek is befolyással vannak az élő szervezetre. Azt szokták mondani, ahol a kutya vagy macska szeret feküdni, ott az embernek is jó pihenő hely kínálkozik. Tehát érdemes, ha lehet, továbbtolni az ágyat, illetve kiiktatni a zavaró eszközöket. Az is megoldás lehet, ha használat után kikapcsolja a hálózatról a tv-t, számítógépet stb., majd alaposan szellőztet. Ezt követően pedig bekapcsol fél-egy órára egy sólámpát és csak ezután fekszik le pihenni. Alvási probléma hátterében azonban egyéb ok is meghúzódhat pl. fáradtság vagy stressz. Üdvözlettel: Kovács Piroska

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. szeptember 21., 22:35; Megválaszolva: 2011. szeptember 23., 10:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Ocd-re valamint depresszióra írt fel az orvos antidepresszanst(Mirzaten) és Rivotril-t. Kérdésem az lenne hogy kötelező ezt együtt szedni? Nem szívesen szednék nyugtatókat.Különösebb szorongásom nincsen ami mait...
        Tiszteletem! Koszonom a gyors valaszat! Azt ketlem, hogy a cukorbetegsegek a zavartsaghoz koze lenne, az csak 4 ev + 2-3 honapja allapitottak meg. Es az elso ilyen zavartsagos idoszakom, az kb 11 eve volt. Akkor viszont a skizofrenia lesz a ludas. Nem...
        Tiszteletem! Valamilyen zavarom van. Példák: A megelozo harom napban, legalabb hatszor hallottam a csengonket, pedig senki nem csengetett. Korabban, hallottam telefoncsorgest, pedig nem is volt bekapcsolva. Dohanyzom. Nemreg toltottem egy cigit, annyi...
        Kérdésem,hogy a férjem most kisebbségi komplexusban szenved vagy pedig nárcisztikus személyiségzavarban.Tudom ezt így nehéz megmondani,de csak kis útmutatást szeretnék kapni. Megismerkedésünkkor csak azt hittem introvertalt...
        Tisztelt doktornő! Sajnos több éve vagyok állítólagos pánikbeteg ebbe a hónapba észre vette nálam az EKG 2 alkalommal is a bal kamra hypertrophia 23 éves vagyok sajnos 130 kg vagyok 187 centi Szeretném megkerdezni mik az esélyek a gyógyulásra....
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Huszonkét éves vagyok, másfél hónapja szedem a Scippa 10mg gyógyszert reggelente egy szemet és nem kaptam tájékoztatást arról, hogy alkoholt ihatok-e a gyógyszer mellett. A gyógyszer tájékoztatóban az szerepel, hogy...
        Teljesen besokaltam a jobbos-balos, kiskirályos, proli, yardos, maffiás, céges, gittegyletes szopatásból, abból, hogy ölik a normális, még nem radikalizálódott embereket. Ha nem vagy egy gerinctelen seggnyaló féreg, akkor kicsinálunk...
        Jó estét! Dóra vagyok! Egy olyan problémával fordulnék Önhöz ,hogy van egy nagyon közeli ismerősöm akit tulajdonképpen pótapámként kezelek! Van köztünk legalább 30év korkülönbség . Köztünk soha semmilyen szexuális dolog nem volt,...
        Tisztelt Doktornő! Arról szeretnék érdeklődni, hogy Co-Dalnessa (4mg/5mg/1,25mg) vérnyomáscsökkentőt lehet-e együtt szedni Remotiv Extra (500 mg)-val, valamint Pharmekal HerbaNight kapszulával (mely utóbbinak tartalma: 200mg L-Triptofán, 400mg...
        Jó napot! Pszichoterápiát folytatok pszichológusommal fél éve, azonban mivel nincs kiegészítve a kezelés semmilyen gyógyszerrel, (mert sok fajtát végigpróbálva nagyon rosszul tolerálom őket és szörnyű mellékhatásaik voltak)emiatt...