Még mindig mellékhatás?

Kedves Doktornő! Nem tudom, hogy mi lehet, de 1-2 hete néha szédülök és nem tudok félóránál többet olvasni mert elfáradok, érzem, hogy elfáradt a szemem, késő délután már kicsit a fejem is szokott fájni. Arra is gondoltam, hogy a gyógyszer miatt van amit kaptam (Helex 0.5 SR, pánikbetegségre) , mert viszkető bőrkiütések is megjelentek. De már nem szedem 2 hete, vagy ez még mindig a mellékhatás? Köszönöm válaszát Üdvözlettel: edusoka

Dr. Veress Dóra válasza fejfájás témában

Kedves Kérdező!

Nem valószínű, hogy a gyógyszer, illetve annak hiánya okozna ilyen tüneteket, én sokkal inkább szemészeti problémára gondolnék. Nem említi, hogy hord-e szemüveget és mikor járt legutóbb szemészeten, de jelen tünetek ismeretében indokolt lenne felkeresni egyet és megvizsgáltatni a látását. A biztonság kedvéért a vérnyomását ie ellenőriztetni kellene a háziorvossal, mert ebben a nagy melegben az is okozhat ilyen tüenteket.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. augusztus 24., 15:37; Megválaszolva: 2011. augusztus 26., 13:57
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Agydaganat, fejfájás és egyéb...
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Az alábbi tüneteket tapasztaltam magamon az elmúlt hónapokban: -Enyhe fejfájás, talán a fejfájás szó is lehet, hogy...
Fejfájás, szemizom rángás
Tisztelt Doktor! Sajnos a lányom a mobilján netezett, aminek nagyon erős a fénye, tiltásom ellenére is folytatta még sötétben is, ekkor még...
Ettől kaphattam agyvérzést?
Tulajdonképpen a dolog a Gyakorikerdesek.hu-val is összefüggésbe hozható, mert az történt, hogy ott az egyik moderátor egy olyan kérdésemet...
Fejfájás néhány ember...
Tiszteletem! Párom már évek óta gyakran jelentkező fejfájással küzd.Bizonyos emberek jelenlétében, áruházakban még szédülés is párosul...
Mi lehet a gond?
Üdvözlöm! A kisöcsém nagyon stressz-es, szorong, pánik rohamai szoktak lenni... Mostanában nem túl rózsás a helyzet közte és apukánk között....