Mi lehet az oka

Tisztelt doktornő! Már hetek óta tapasztalom az esti lefekvés után illetve elalvási fázisomban, hogy az egész testemben áramütéshez hasonló erősödő bizsergést érzek ami borzasztó! próbálok ilyenkor megszólalni de nem tudok, vagy kinyitni a szemem de az se megy.Ilyenkor rettenetesen félekaztán valahogy sikerül észhez térnem. Az érdekessége az egésznek, hogy mindez kezdődött egy pánikszindrómával aztán jött a depresszió, aztán az idegbajosság ami folyamatos idegességgel és dühkitöréssel párosult. Mindennek vége lett a sírógörcsökkelés bármilyen érzelmi hatásra összerogyott mindkét lábam, ami már ritkán van. Most nyugodtnak érzem magam és nem vagyok depis sem.Csak ezek az alvás dolgok nyomasztanak, ami mellé már csak napi egyszer de nappali alváskényszerem is van hullámszerüen jött minden.Nem tudom, hogy mire gondoljak.Beteg az agyam? Kéremnyugtasson meg, hogy ezek elmúlnak egyszer és minden végre megint normális lesz.Köszönettel: Edit.

Dr. Varga Tamás válasza alvászavar témában

Tisztelt Kérdező!

A felsorolt dolgok, azt jelzik, hogy ön lelkileg elég érzékeny. Az éjszaki tünetek lehetnek szorongásos állapot részjelenségei és előfordulhat, hogy alvási bénultság. Ez utóbbi bár kellemetlen, de komoly ártalmat nem okoz, legtöbbször csak átmeneti. Ha tartós, sok kellemetlenséget okoz, keressen fel szakembert.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. április 01., 12:22 ;Megválaszolva: 2011. április 04., 16:41
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
ALVÁS zavar, inszomnia FOLYTATÁS
kedves Dr nő. köszönöm az előző válaszát. valószinü elkerülte figyelmét,hogy bemásoltam a gyógyszereket (feltöltöttem kép...
ALVÁS zavar, inszomnia
Kedves Dr Nő! Évek óta tartó alvásproblémám van,pár évvel kezdődött (2012 ben vettem be először gyógyszert) Minimális...
Mi lehet velem? Mi a bajom?
Jó napot. Meg próbálom a lényeget le írni. Már régóta alvás problémáim vannak.. Amik az idő haladtával egyre rosszabbak. Minden este beszélek...
antipszichotikum
Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem....