Citromfű

Tisztelt Doktornő/úr! A kérdésem a következő: Nem tudok elaludni, ezért évek óta frontint szedek, már három mg-ot esténként. Azt vettem észre, hogy fokozatosan egyre többet követel a szervezetem, hogy elaludjak. Szeretném a gyógyszert csökkenteni, és inkább gyógyteára áttérni. Az a kérdésem, hogy a frontint együtt lehet-e alkalmazni a citromfű teával? Emellett két syncumart ia szedek naponta. Az a bajom, hogy ha nem veszek be gyógyszert, egyáltalán nem alszom egész éjjel, és másnap, amikor felébredek, olyan migrénem van, hogy hányok tőle. Igazából az lenne a célom, hogy a frontint végleg elhagyjam, és inkább gyógyteára áttérni. Minden javaslat érdekel. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Csendics Anette.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Varga Tamás válasza alvászavar témában

Tisztelt Kérdező!

Sajnos az már elég nagy mennyiség ahhoz, hogy egyszerűen és panaszmentesen le lehessen állni, természetgyógyászati késztmények nem fogják kiváltani a ha tást.. Mindenképpen szakemberhez (pszichiáter) forduljon!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 20., 17:25; Megválaszolva: 2011. február 22., 13:51
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
ALVÁS zavar, inszomnia FOLYTATÁS
kedves Dr nő. köszönöm az előző válaszát. valószinü elkerülte figyelmét,hogy bemásoltam a gyógyszereket (feltöltöttem kép...
ALVÁS zavar, inszomnia
Kedves Dr Nő! Évek óta tartó alvásproblémám van,pár évvel kezdődött (2012 ben vettem be először gyógyszert) Minimális...
Mi lehet velem? Mi a bajom?
Jó napot. Meg próbálom a lényeget le írni. Már régóta alvás problémáim vannak.. Amik az idő haladtával egyre rosszabbak. Minden este beszélek...
antipszichotikum
Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem....