Mi lehet az oka?

Mi lehet velem úgy érzem mint ha fokozatosan épülnék le szellemileg ezt abból látóm, hogy egyre feledékenyebb vagyok.Egyre nehezebben tanulók pedig mi nyárt itt az érettségi. A Sedatif Pc kezdtem el szedni az idegességre és az álmatlanságomra mert arra gondoltam hogy a magas vérnyomásom és pózosom is közre játszhat. Mit tegyek mit szedjek annyira feledékeny vagyok!?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza memória témában

Kedves Kérdező!

Pszichiátriai szakrendelésre lenne javasolt elmennie, ugyanis a memóriazavart objektivizálni kell. Léteznek speciális memóriatesztek, ezek eredményétől függően lehet diagnózist, illetve kezelést javasolni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 24., 21:53; Megválaszolva: 2011. január 26., 08:37
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Pánikbetegség
Tisztelt Doktornő! 15 éve vagyok pánikbeteg, és Velaxin kapszulát szedek rá. A tipikus pánikrohamok ugyan nem jönnek rám, viszont hajlamos vagyok...
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
Tisztelt doktornő ! Óvodai...
Középső óvodai csoportban , rendszeres napi szintű 3 gyerek (5 évesek ) részéről a többi társa ellen a kisebb nagyobb bántalmazás , fizikai...
Elmebeteg az anyukám
Tisztelt Doktornő! Elkeseredésemben és tanácstalanságomban fordulok Önhöz. Édesanyámnak mindig is rossz természete volt. Kötözködő, agresszív...
Miért érzem ezt
Mióta szültem 5 éve, azóta azt érzem, hogy a gyerek köztünk van. Van miidő, énidő egymásra a férjemmel, mégis azt érzem nem tudom a gyereket...