Clonazepám

Tisztelt Doktorúr/nő! 17 hetes terhes vagyok, 4 évvel ezelőtt fél évig pánikbetegségre Rivotril tablettát szedtem, azóta nem volt semmi bajom, de egy hónapja újra jelentkezett a pánikroham. Felkerestem a pszichiáteremet, aki Rivotril-t irt fel, napi egy szemet. Kérdésem az lenne, hogy mivel a Rivotril-t terhesség alatt nem ajánlott szedni, mit csináljak: vállaljam, hogy a terhességet úgy viszem végig, hogy néha rám tör a pánikroham, vagy szedem a gyógyszert? Nagyon tanácstalan vagyok. Természetesen nem akarok ártani a babának! Akkor inkább én szenvedek gyógyszer nélkül. Válaszát előre is köszönöm! Krisztina

Dr. Csuth Ágnes válasza terhesség témában

Kedves Krisztina!

Megértem vívódását, de ezt a kérdést nem mi vagyunk hivatottak megválaszolni. Mindenképp keressen fel genetikai tanácsadót is, és pszichiáterétől is kérdezze meg, hogy milyen prognózisra számíthat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 14., 17:57; Megválaszolva: 2011. január 17., 08:37
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Bipoláris depresszió és terhesség
Bipoláris depresszióval diagnoztizáltak, jelenleg Seroquelt szedek 75 mg-t naponta, babát szeretnénk a párommal. Azt szeretném kérdezni, hogyha...
Tisztelt Farkas Ágnes Doktornö!
Sajnos nem gépeltem el, kleptomániás.ez esetben a válasza?
Depressziós vagyok? Nem tudok...
Tisztelt Dr.nő! Szeretnék tanácsot illetve segítséget kérni magátol maguktól! Nem is tudom, hogy hol kezdjem a problémámat, mert valójában azt...
A mai modern gyógyszerek is károsak...
    Tisztelt Pszichiáter Úr/Hölgy! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy válaszoljon a kérdésemre. Pár hete mentem férjhez. 1997....
Szegycsont mögötti fájdalom
Tisztelt Doktornő/Doktorúr, 2éve tapasztaltam először, hogy néha néha ájulás szerü érzésem van, nagyon nyom a mellkasom, a szegcsont körül...