Éjszakai fulladás

jó estét kivánok az lenne a kérdésem mitöl lehet az hogy úgy 2 havonta 1 szer 2 szer elöfordul hogy arra ijedek fel éjszaka hogy nem kapok levegöt olyan hangot adok mint aki megijed hirtelen kb egy pár másodperig tart de megijedek kb 6 éve van igy, merre induljak ez irányba? köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a alvászavar témában

Kedves Hölgyem! A probléma oka lehet lelki, de egy rutin fizikális vizsgálat javasolt lenne a háziorvosnál, esetleg szervi eredet gyanúja felmerül ennek során, ha nem, akkor érdemes pszichológushoz fordulnia.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 10., 19:41; Megválaszolva: 2010. szeptember 13., 15:11
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Mi okozhatja?
Tisztelt Válaszadó! Az öcsém 14 éves, születésétől kezdve szívbetegségben szenved valamint hamar (kb. 6 hónapos korában) kiderült, hogy a jobb...
Idegrendszer erősítés
Második gyerekem óta ( 2 éve ) nagyon meggyengült az idegrendszerem. Kis korkülönbség van köztük. Tavaly mióta szültem, azóta már idegesít a...
Brintellix mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Brintellix gyógyszerrel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Kezdeti mellékhatás, furcsa élénk álmok 5mg mellett. Kérdésem, hogy...
Mi történt velem?
4 éve véletlenül terhes lettem ismerettségünk után 1 évvel. Sose akartunk gyereket, így sokáig gondolkoztunk mi legyen végül megtartottuk. Gyerek...
ALVÁS zavar, inszomnia FOLYTATÁS
kedves Dr nő. köszönöm az előző válaszát. valószinü elkerülte figyelmét,hogy bemásoltam a gyógyszereket (feltöltöttem kép...