Alvajárás

A barátnőm nevében irok, aki amiota összejöttünk szokott álmában tevékenykedni, de mostanában egyre jobban aggódok miatta, mert egyre merészebb dolgokat csinál. Mi okozhatja ezt? Kihez lehet fordulni ilyen problémáva? Van-e gyógymód rá(nem gyógyszeres). Ha igen, akkor mi az?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Diószegi Judit válasza a alvajárás témában

Kedves Levélíró! Az alvajárás megállapításához alvásvizsgálat szükséges. A megfelelő kezeléshez a kiváltó okot kell megtalálni, mely lehet légzészavar, szívritmus probléma, gyógyszermellékhatás, epilepsia, pszichés tényező. Először jelentkezzenek háziorvosuknál, aki szükség esetén további vizsgálatokra küldi majd párját.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 03., 18:07; Megválaszolva: 2010. augusztus 04., 21:16
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Mi okozhatja?
Tisztelt Válaszadó! Az öcsém 14 éves, születésétől kezdve szívbetegségben szenved valamint hamar (kb. 6 hónapos korában) kiderült, hogy a jobb...
Idegrendszer erősítés
Második gyerekem óta ( 2 éve ) nagyon meggyengült az idegrendszerem. Kis korkülönbség van köztük. Tavaly mióta szültem, azóta már idegesít a...
Brintellix mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Brintellix gyógyszerrel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Kezdeti mellékhatás, furcsa élénk álmok 5mg mellett. Kérdésem, hogy...
Mi történt velem?
4 éve véletlenül terhes lettem ismerettségünk után 1 évvel. Sose akartunk gyereket, így sokáig gondolkoztunk mi legyen végül megtartottuk. Gyerek...
ALVÁS zavar, inszomnia FOLYTATÁS
kedves Dr nő. köszönöm az előző válaszát. valószinü elkerülte figyelmét,hogy bemásoltam a gyógyszereket (feltöltöttem kép...