Mi lehet a gond?

Üdvözlöm! A kisöcsém nagyon stressz-es, szorong, pánik rohamai szoktak lenni... Mostanában nem túl rózsás a helyzet közte és apukánk között. Ott tartunk vele, hogy pszichológushoz vittük. A kisöcsém idegileg teljesen ki van ezt a pszichológus is észre vettem illetve a házi orvos is. Sajnálatos módon ezek kihatottak az egészségére is. Állandó vérnyomás ingadozás hol 89, hol 152. Most a házi orvos felírt neki, egy gyógyszert ami beállítja a vérnyomását, és megakadályozza a düh rohamait. Közben a doktor nő elmagyarázta neki, hogy teljesen egészséges és a fájdalmai tipikus idegrendszeri problémák. De öcsém az utóbbi időben szó szerint "retteg" az agydaganattól. Az egész család bíztatja, hogy nincs neki semmi agydaganata sem. Viszont, ezt a gyógyszert amit most szed, felnőtteknek való mondta is a doktornő, hogy lehet egy kicsit erős lesz neki. Mikor hazamentünk egyből beszedett egy szemet, utána csak azt vettük észre, hogy átaludta a napot. Most viszont mondja mindig, hogy amióta elkezdte szedni a gyógyszert fáj a feje, lüktet, rosszabban hall, hányingere van, és, hogy reggel illetve este homályosan lát. Néha még sírva is fakadt, hogy agydaganata van és ezek a tünetei. Én megnéztem a gyógyszer mellékhatásait és ott is írták, hogy fejfájás, hányinger, aluszékonyság, szédülés, rossz látással jár. Az öcsém 14 éves, augusztusban tölti be a 15. élet évét. Eddig semmilyen problémája, betegsége se volt. Nagyon ritkán szokott beteg lenni kétévente egyszer. Azt a kérdést szeretném feltenni öntől, van-e rá esélye, hogy igazat mond és agydaganata van, vagy az orvosnak és nekünk van igazunk, hogy semmi baja sincs csak beképzeli magának? Az öcsém ATARAX 25 mg filmtabletta nevű gyógyszert szedi, naponta 1 szemet, este veszi be.Önnek mi a véleménye mit csináljunk? Várjunk vele hátha csak a gyógyszer hatása, vagy vizsgáltassuk ki? Válaszát előre is köszönöm!

Dr. Csuth Ágnes válasza fejfájás témában

Tisztelt Kérdező!

Ez az eset, amikor a pszichés problémák miatt a színes tünetegyüttes kialakulása nem meglepő. Azonban nagyon ritkán valóban állhat a panaszok mögött szervi eltérés. Lássa gyermekneurológus. Amennyiben a szakvizsgálat nem talál szervi eltérést a pszichés ok lesz a háttérben és ebben az irányba kell továbblépni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. július 19., 11:55; Megválaszolva: 2010. július 19., 22:30
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Agydaganat, fejfájás és egyéb...
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Az alábbi tüneteket tapasztaltam magamon az elmúlt hónapokban: -Enyhe fejfájás, talán a fejfájás szó is lehet, hogy...
Fejfájás, szemizom rángás
Tisztelt Doktor! Sajnos a lányom a mobilján netezett, aminek nagyon erős a fénye, tiltásom ellenére is folytatta még sötétben is, ekkor még...
Ettől kaphattam agyvérzést?
Tulajdonképpen a dolog a Gyakorikerdesek.hu-val is összefüggésbe hozható, mert az történt, hogy ott az egyik moderátor egy olyan kérdésemet...
Még mindig mellékhatás?
Kedves Doktornő! Nem tudom, hogy mi lehet, de 1-2 hete néha szédülök és nem tudok félóránál többet olvasni mert elfáradok, érzem, hogy...
Fejfájás néhány ember...
Tiszteletem! Párom már évek óta gyakran jelentkező fejfájással küzd.Bizonyos emberek jelenlétében, áruházakban még szédülés is párosul...