• lábidegeg

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Üdvözlöm! Már két éjszaka nem tudok aludni, mert olyan érzésem van mintha a lábaim nem az enyémek lennének. Ne görcsöl csak olyan ideges érzést érzek és ez sajnos kihat az egész testemre. Fel tudnák robbani. Egyébként nincs okom idegességre és nem érzem magam annak. Xanaxot vettem be, de attól is csak hajnal 2-kor felületesen tudtam elaludni. Már félek az éjszakától. Meg vagyok fázva és ezért rinathiol goldot szedek 4 napja. Mit tanácsol erre a problémámra.

        Válaszát előre is köszönöm.

        WEBBeteg szakértő válasza a pszichiátrai probléma témában

        Kedves Levélíró!

        Panaszait okozhatja az ún. "nyugtalan láb szindróma", melynek tünetei (ellenálhatatlan mozgáskényszer, melyet zsibbadás, fonákérzés kísér) az esti órákban, elalvásnál jelentkeznek, a végtag mozgatására enyhülnek. A tünetek következményeként alvászavar, nappali fáradtság, teljesítményproblémák, irritabilitás alakulhat ki. A betegség hátterében állhat egyéb eltérés (cukorbetegség, vesebetegség, hiányállapototk, bizonyos gyógyszerek, neurológiai eltérések), de állhat önmagában is.

        A Rhinatiol Cold szedése mellett ugyanakkor nem kizárt, hogy álmatlanság, idegesség alakul ki. A furcsa testérzés, alvászavar hátterében állhatnak egyéb pszichiátriai kórképek is. Éppen ezért először keresse fel háziorvosát részletes vizsgálat végett, aki szükség esetén tovább irányítja neurológushoz, pszichiáterhez.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-03-09 10:02:36; Megválaszolva: 2010. március 09., 10:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! 18 éves vagyok pánikbeteg. 1 éve kezdődött újra a pánikbetegségem 12 evesen lette az 14 re kigyógyultam. Majd pszichiáter segitségével kigyógyultam. De most Olyan rohamaim szoktak lenni, hogy elfutok ha rámjön a roham és ez...
        Tisztelt Doktornő! 5 éve generalizált szorongást, pánikzavaros tüneteket diagnosztizàltak nálam. Több alkalommal szedtem különféle antidepresszànsokat, majd 1év szedès utàn, abbahagytam és fél- egy évig tünetmentes voltam...
        Tisztelt doktornő, doktor úr! Bipoláris affektív zavaral küzdök 6 éve, gátolt öngyilkossági gondolataim vannak. Márciusba voltam kórházba, suicid intenciok miatt. Sajnos a jelenlegi helyzetem se jó, sokszor gondolok a halálra, környezetem...
        Tisztelt Doktornő! Megkaptam válaszát,köszönöm. Egy kollégáját javasolja nekem ,aki antidepresszánssal segítene édesanyámnak leszokni az altatóról.Kérem küldje el nekem a kollégája nevét,és hogy hogyan tudom Őt elérni időpont...
        Azzal a panasszal érkezem hogy rendszeresen van az hogy szédülök de csak akkor amikor semmit nem csinálok. De például mikor edzéseken vagyok akkor soha semmi bajom nincs,,nem fáj semmim. De viszont esténként ,vagy mikor egyedül vagyok...
        Tisztelt Doktornő! Az alábbiakban hosszasan fejtem ki mindazt, aminek a hatására felmerült bennem, hogy lehet velem probléma. Régebben, 12-14 éves korom tájékán rendszeresen megkaptam, hogy nagyon mesterkélt stílusban kommunikálok,...
        Tisztelt Doktornő! Édesanyám részére szeretnék segítséget kérni Öntől.11 éve volt az első szívműtéte,azóta altatóval tud csak aludni, illetve most már avval sem,Többfélét is szedett,legutoljára a dormicum volt neki,aztán gerodorm és...
        8 évvel ezelött Algériában egy dühkitörés után a rendörök elektrosokkal elvittek egy bolondokházába -Algériában vendégként voltm-amugy Norvégiában élek ) az Algériai diagnozist továbbitották Norvégiába -azota kapok injekciót mint...
        Üdvözlöm! 8 hónapja küzdöm szorongással (mostmár generalizált), vannak jó időszakaim, de vannak elég nagy visszaesések, amikor képes vagyok mindentől pánikolni Rexetint szedtem 4 hónapig de cserélték Brintellixre mellékhatások miatt,...
        Tisztelt Doktornő! A 10 éves fiam a nyaralás alatt annyira megijedt egy darázstól, hogy sírva, sikítva rohant a rovar elől, míg végül én kiabáltam, hogy jöjjön hozzám, megöleltem és vártuk, hogy elrepüljön a bogár. Kellett egy kis idő,...