• Szakításból betegség?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő! Lehet, hogy "átlagosnak" tűnik a kérdésem, de én mégis kezdek megijedni. 23 éves lány vagyok, és sajnos elmondhatom magamról, hogy az élet nem volt eddig túl jó hozzám. Sok rossz "élményben" volt már részem a családi gondoktól kezdve a szerelmi kapcsolatokig. És minél több csalódás ér, annál nehezebben tudom őket feldolgozni. Most éppen ott tartok, hogy kb. 4 hónapja szakított Velem a párom, és még egy cseppet sem vagyok túl rajta. Sokan mondják ilyenkor, hogy majd az idő segít, de sajnos én egyre nehezebben viselem. Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de mostanában elég gyakran lettem rosszul. Úgymond nyugodtabb pillanatomban: heves szívdobogás, remegés, izzadás. Minél többször fordul velem elő annál jobban megijedek. Eleinte a szívemre gyanakodtam (mert kiskoromban szívzörejem volt), de elmentem vizsgálatra, ahol azt mondták, hogy a szívem szinte teljesen rendben van. Ellenőrizték a vérnyomásomat (többször egymás után), de szinte mindig alacsony, csak a pulzusom volt magas. Lehet összefüggés a csalódások és eközött? Előre is köszönöm válaszát!

        WEBBeteg szakértő válasza a pszichológia témában

        Kedves kérdező!

        Előfordulhat olyan, hogy a lelki okok szervi tüneteket okoznak, és abból, hogy a háttérben nem derül fény szervi eltérésre, arra következtetünk, hogy a panazsok oka pszichés eredetű. Édemes lenne még egy rutin labort, illetve egy pajzsmirgyhotmon-szintet nézni, ha ez is negatív, akkor javaslom, hogy pszichológus segítségét kérje ki.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Fáklya Mónika
        endokrinológus, gyermekgyógyász Itt kérdezhet További orvosok

        Dr. Fáklya Mónika

        Kérdés: 2010-03-05 13:48:54; Megválaszolva: 2010. március 05., 13:48

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Az lenne a problémám, hogy a fejemben a tarkómnál folyton nyomás érzésem van. Illetve ha ülök vagy fekszek folyton az az érzésem van, hogy fel kell állnom. Ha állok nem tudok egyhelyben állni mert mindig mozgás kényszerem van....
        tisztelt Szakértő!! Van egy 16 hónapos fiú unokám és egy éves kora óta figyeljük a viselkedését. A szülők aggódnak hogy nem autista e? Voltunk fejlődés neurológián két helyen is. Egyik helyen sem mondták, hogy az lenne, de ajánlottak...
        Tiszteletem! Nem sürgős kérdés. Év elején voltam rokkantsági felülvizsgálaton akkor több mindent néztek. Az egyik amikor kis kalapáccsal, megütötték a térdeim, az egyik térdem megrándult, a másik nem. Szerintem akkor jó aminek jónak...
        Tisztelt Doktornő! Segítségét szeretném kérni gyógyszeremmel kapcsolatban. Evészavarom lassan 15 éve áll fenn, 7 éve kerültem olyan helyzetbe, hogy az orvosom gyógyszeres terápiát javasolt. Ennek keretein belül a Prozacot, Olanzapynt és sok...
        26.éves ember vagyok van 2.gyönyörű gyermekem, Az életem Szerelmével 15.éves korom óta együtt vagyunk ,sokat szenvedtünk együtt mindig a lakhatással volt gondunk, Autónepper vagyok, sajnos rá szoktam a Marihuánás cigarettára Függő...
        Kedves Doktornő! Tavaly áprilisban egy edzés során hirtelen megállt a szívem, hanyattdőltem és eszméletlen lettem, mentőorvos által kaptam BLS-t, majd a mentősöktől kaptam oxigént is és egy schokkot a defibrillátorral. Ezután a Városmajori...
        Tisztelt Doktornő! Két éve vannak erős panaszaim. Folyamatos fájdalmat éreztem a tarkómnál-nyakamnál, a vérnyomásom gyakran kiugrott. Mindenre kivizsgáltak, csak a nyaki csigolyáknál volt egy kis elváltozás. A vérnyomásomra szedek...
        Kedves Doktornő! 41 éves leszek. Három gyermekem van.Több mint 10 éve szedek pánikbetegségre Citapram tablettát. A gyógyszer mellett teljesen tünetmentes vagyok sportolok dolgozom. Elhagyni próbáltam de sajnos visszajöttek a tüneteim.Jelenleg...
        Üdv, Nehéz leírni,de megpróbálom.Néha kicsinek,néha nagynak érzem magam szó szerint nem olyan átvitt értelemben,hogy ha becsukom a szemem,lüktet és olyan mintha hirtelen összemennék vagy megnőnék.Ez valamilyen létező...
        Üdvözlöm!-olyan kérdésem lenne hogy a Citapram 20 mg reggel és a Mirzaten 15 mg este,összeférhető gyógyszer?