• mi ez?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor No/Ur!   Nem sajat problemaval fordulok Onhoz, de mar nagyon zavaro, mert nem tudok segiteni en sem, es az orvosok sem talalnak semmi kulonos elvaltozast. Az anyosomrol lenne szo, hat a problamja nekem is egy kicsit kulonos es o valtig allitja hogy amit mond az ugy van de szerintem ilyen nem lehetseges. 60 eves, es azt mondja hogy o nem tud enni, nem tudja a szajat eltatani, mar nincs hely a szajaban, es nincs is inye. Ugyanis mindennap maskepp nez ki, mondja o, mert hogy huzza mindig hol jobb felre, hoh a bal felre a szajat aztan le a nyakaba, onnan ez az erzes lemegy a hasaba, szoval nem tudom mi lehet a baja, de szerintem szervi baj nem allhat a hatterben, nem tudom milyen tunetek ezek. Azt allitja hogy a feje is csuszik le, ami nem lathato, meg ilyen nem lehet de nem erti meg.Hogy mar lassan nincs nyaka sem. Azt mondja hogy ejjel az inye  lecsuszik a nyakaba aztan napkozben minden lassan helyre all, mert o tudja hogy igy van, meg erzi hohy jon vissza a helyere. Meg hogy az o szaja tolodik kifele, mar lassan olyan lesz mint a kacsa. De ez sem latszik mindig ugyanolyan. Nincs sajat foga, nem is hordja a fogsorat mert hogy nem ul az inyere mert nincs neki, mikozben van, mert megneztem. Kerem segitsen mi baja lehet, mert mar lassan en orulok meg! Hova menjen, milyen orvoshoz? Koszonom!!

        WEBBeteg szakértő válasza a pszichés betegség témában

        Kedves Kérdező!

        A leírtak alapján én pszichiátriai problémát valószínűsítek, amennyiben szervi eltérést a vizsgálatok kizártak. Furcsa testérzések, amelyről anyósa beszámol, lehetnek hallucinációk. Ő azok igazáról meg van győződve (mert érzi, látja), mások viszont nem tapasztalják, látják azokat. Ez a hallucinációkra jellemző, melyek jelen lehetnek skizofréniában, súlyos hangulati zavarokban. Keressenek fel pszichiátert, szükség lesz gyógyszeres kezelésre.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2010-03-01 10:16:58; Megválaszolva: 2010. március 01., 10:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Az lenne a problémám, hogy a fejemben a tarkómnál folyton nyomás érzésem van. Illetve ha ülök vagy fekszek folyton az az érzésem van, hogy fel kell állnom. Ha állok nem tudok egyhelyben állni mert mindig mozgás kényszerem van....
        tisztelt Szakértő!! Van egy 16 hónapos fiú unokám és egy éves kora óta figyeljük a viselkedését. A szülők aggódnak hogy nem autista e? Voltunk fejlődés neurológián két helyen is. Egyik helyen sem mondták, hogy az lenne, de ajánlottak...
        Tiszteletem! Nem sürgős kérdés. Év elején voltam rokkantsági felülvizsgálaton akkor több mindent néztek. Az egyik amikor kis kalapáccsal, megütötték a térdeim, az egyik térdem megrándult, a másik nem. Szerintem akkor jó aminek jónak...
        Tisztelt Doktornő! Segítségét szeretném kérni gyógyszeremmel kapcsolatban. Evészavarom lassan 15 éve áll fenn, 7 éve kerültem olyan helyzetbe, hogy az orvosom gyógyszeres terápiát javasolt. Ennek keretein belül a Prozacot, Olanzapynt és sok...
        26.éves ember vagyok van 2.gyönyörű gyermekem, Az életem Szerelmével 15.éves korom óta együtt vagyunk ,sokat szenvedtünk együtt mindig a lakhatással volt gondunk, Autónepper vagyok, sajnos rá szoktam a Marihuánás cigarettára Függő...
        Kedves Doktornő! Tavaly áprilisban egy edzés során hirtelen megállt a szívem, hanyattdőltem és eszméletlen lettem, mentőorvos által kaptam BLS-t, majd a mentősöktől kaptam oxigént is és egy schokkot a defibrillátorral. Ezután a Városmajori...
        Tisztelt Doktornő! Két éve vannak erős panaszaim. Folyamatos fájdalmat éreztem a tarkómnál-nyakamnál, a vérnyomásom gyakran kiugrott. Mindenre kivizsgáltak, csak a nyaki csigolyáknál volt egy kis elváltozás. A vérnyomásomra szedek...
        Kedves Doktornő! 41 éves leszek. Három gyermekem van.Több mint 10 éve szedek pánikbetegségre Citapram tablettát. A gyógyszer mellett teljesen tünetmentes vagyok sportolok dolgozom. Elhagyni próbáltam de sajnos visszajöttek a tüneteim.Jelenleg...
        Üdv, Nehéz leírni,de megpróbálom.Néha kicsinek,néha nagynak érzem magam szó szerint nem olyan átvitt értelemben,hogy ha becsukom a szemem,lüktet és olyan mintha hirtelen összemennék vagy megnőnék.Ez valamilyen létező...
        Üdvözlöm!-olyan kérdésem lenne hogy a Citapram 20 mg reggel és a Mirzaten 15 mg este,összeférhető gyógyszer?