• Betaloc2

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Diószegi Judit!

        Betaloc-ot a kardiológus javasolt, természetesen csak a tüneti oldal kezelésére, és nem az okok, illetve az idegállapot "átprogramozására", mivel legutóbbi roham alkalmával 117 volt a pulzusom. Ez csak mankó, és idő után el fogom hagyni. Valamelyest az is igaz, hogy ez a tünetek elnyomása, tehát tényleg átmeneti megoldás, az autogén tréning a valódi segítség.

        Most már csak azért vagyok tanácstalan, hogy hirtelen abbahagyhatom-e a Betaloc szedését, mondjuk 1-2 nappal az alkalom előtt (hiszen szülinapról van szó)? Az alkoholfogyasztás persze nem kulcsfontosságú; a kezelő kardiológust sajnos most nem tudom elérni konzultáció céljából, mert külföldön tartózkodik.

        Ne haragudjon előző kérdéssorozatomért is. Köszönöm.

        Köszönettel és tisztelettel: Szántó András

         

        WEBBeteg szakértő válasza a pánikbetegség témában

        Kedves András!

        Természetesen ha kardiológus javaslatára szedi a gyógyszert, akkor az indokolt. Éppen ezért nem javasolnám egy szülinap miatt a terápia felfüggesztését, hiszen az indok, amiért a kardiológus javasolta, nem szűnt meg. Egyébként Betaloc hirtelen elhagyása kerülendő, elhagyása fokozatosan, egyre csökkenő dózisok alkalmazásával történik, mintegy 14 napon keresztül. De természetesen ez arra a helyzetre igaz, amikor a kardiológus úgy érzi, hogy a terápia a megfelelő javulás miatt abbahagyható.

        Tehát ne hagyja abba a gyógyszer szedését, legközelebbi kontroll esetén pedig konzultáljanak erről.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-24 11:14:14; Megválaszolva: 2010. február 24., 11:14

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! 18 éves vagyok pánikbeteg. 1 éve kezdődött újra a pánikbetegségem 12 evesen lette az 14 re kigyógyultam. Majd pszichiáter segitségével kigyógyultam. De most Olyan rohamaim szoktak lenni, hogy elfutok ha rámjön a roham és ez...
        Tisztelt Doktornő! 5 éve generalizált szorongást, pánikzavaros tüneteket diagnosztizàltak nálam. Több alkalommal szedtem különféle antidepresszànsokat, majd 1év szedès utàn, abbahagytam és fél- egy évig tünetmentes voltam...
        Tisztelt doktornő, doktor úr! Bipoláris affektív zavaral küzdök 6 éve, gátolt öngyilkossági gondolataim vannak. Márciusba voltam kórházba, suicid intenciok miatt. Sajnos a jelenlegi helyzetem se jó, sokszor gondolok a halálra, környezetem...
        Tisztelt Doktornő! Megkaptam válaszát,köszönöm. Egy kollégáját javasolja nekem ,aki antidepresszánssal segítene édesanyámnak leszokni az altatóról.Kérem küldje el nekem a kollégája nevét,és hogy hogyan tudom Őt elérni időpont...
        Azzal a panasszal érkezem hogy rendszeresen van az hogy szédülök de csak akkor amikor semmit nem csinálok. De például mikor edzéseken vagyok akkor soha semmi bajom nincs,,nem fáj semmim. De viszont esténként ,vagy mikor egyedül vagyok...
        Tisztelt Doktornő! Az alábbiakban hosszasan fejtem ki mindazt, aminek a hatására felmerült bennem, hogy lehet velem probléma. Régebben, 12-14 éves korom tájékán rendszeresen megkaptam, hogy nagyon mesterkélt stílusban kommunikálok,...
        Tisztelt Doktornő! Édesanyám részére szeretnék segítséget kérni Öntől.11 éve volt az első szívműtéte,azóta altatóval tud csak aludni, illetve most már avval sem,Többfélét is szedett,legutoljára a dormicum volt neki,aztán gerodorm és...
        8 évvel ezelött Algériában egy dühkitörés után a rendörök elektrosokkal elvittek egy bolondokházába -Algériában vendégként voltm-amugy Norvégiában élek ) az Algériai diagnozist továbbitották Norvégiába -azota kapok injekciót mint...
        Üdvözlöm! 8 hónapja küzdöm szorongással (mostmár generalizált), vannak jó időszakaim, de vannak elég nagy visszaesések, amikor képes vagyok mindentől pánikolni Rexetint szedtem 4 hónapig de cserélték Brintellixre mellékhatások miatt,...
        Tisztelt Doktornő! A 10 éves fiam a nyaralás alatt annyira megijedt egy darázstól, hogy sírva, sikítva rohant a rovar elől, míg végül én kiabáltam, hogy jöjjön hozzám, megöleltem és vártuk, hogy elrepüljön a bogár. Kellett egy kis idő,...