• Alvászavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő/Úr! Évek óta alvászavarral küzdök. Ennek kapcsán a HOVA nevű természetes alapanyagú (macskagyökér, komló) tablettát kezdtem el szedni. A kérdésem az lenne, hogy ez a szer rögtön hat - mint az altató - vagy huzamosabb ideig kell szedni, terápiásan, mire a kívánt hatás megérkezik! Köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a alvászavar témában

        Kedves Kérdező! Az alvászavar hátterében állhatnak testi és pszichés betegségek egyaránt. Az előbbiek miatt szükséges lenne egy háziorvosi vizsgálat. Pszichiátriai kórképek is gyakran okoznak alvászavart (szorongásos állapotok, hangulatzavarok), melyeknek a kezelése antidepresszáns és szorongáscsökkentő gyógyszerek szedése, kombinálva pszichoterápiával. Az ok megszüntetése, kezelése megoldja az alvásgondokat. Ezért én organikus kivizsgálás után, amennyiben az eltérést nem talál pszichiátriai kivizsgálást javasolnék. A Hova tablettával egyébként nincs tapasztalatom, de tudnia kell, hogy olyan gyógynövényeket tartalmaz, amelyek mellett alkoholt és egyéb altató-és nyugtatószereket nem szedhet.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bodnár Edina
        bőrgyógyász, onkológus Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Bodnár Edina
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-18 16:56:25; Megválaszolva: 2010. február 18., 16:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Megkaptam válaszát,köszönöm. Egy kollégáját javasolja nekem ,aki antidepresszánssal segítene édesanyámnak leszokni az altatóról.Kérem küldje el nekem a kollégája nevét,és hogy hogyan tudom Őt elérni időpont...
        Azzal a panasszal érkezem hogy rendszeresen van az hogy szédülök de csak akkor amikor semmit nem csinálok. De például mikor edzéseken vagyok akkor soha semmi bajom nincs,,nem fáj semmim. De viszont esténként ,vagy mikor egyedül vagyok...
        Tisztelt Doktornő! Az alábbiakban hosszasan fejtem ki mindazt, aminek a hatására felmerült bennem, hogy lehet velem probléma. Régebben, 12-14 éves korom tájékán rendszeresen megkaptam, hogy nagyon mesterkélt stílusban kommunikálok,...
        Tisztelt Doktornő! Édesanyám részére szeretnék segítséget kérni Öntől.11 éve volt az első szívműtéte,azóta altatóval tud csak aludni, illetve most már avval sem,Többfélét is szedett,legutoljára a dormicum volt neki,aztán gerodorm és...
        8 évvel ezelött Algériában egy dühkitörés után a rendörök elektrosokkal elvittek egy bolondokházába -Algériában vendégként voltm-amugy Norvégiában élek ) az Algériai diagnozist továbbitották Norvégiába -azota kapok injekciót mint...
        Üdvözlöm! 8 hónapja küzdöm szorongással (mostmár generalizált), vannak jó időszakaim, de vannak elég nagy visszaesések, amikor képes vagyok mindentől pánikolni Rexetint szedtem 4 hónapig de cserélték Brintellixre mellékhatások miatt,...
        Tisztelt Doktornő! A 10 éves fiam a nyaralás alatt annyira megijedt egy darázstól, hogy sírva, sikítva rohant a rovar elől, míg végül én kiabáltam, hogy jöjjön hozzám, megöleltem és vártuk, hogy elrepüljön a bogár. Kellett egy kis idő,...
        28 éves nő vagyok,egy leukémiával a hátam mögött…(19 évesen lemondtak rólam az orvosok, most 28 vagyok.) Mindig szorongó alkat voltam, de az utóbbi időben még jobban. Egy kényszergondolatokról szóló videóban magamra ismertem,sokszor...
        Kedves Doktornő! Jelenlegi kezelőorvosom bipol depr. kevert szakaszt állapított meg. A korábbi kezelőorvosom ugyanezekre a tünetekre azt mondta, hogy feszültség/szorongás okozza. Tüneteim: hadarás, gondolatrohanás (elveszítem a fonalat),...
        Üdvözlöm Doktornő! 44 éves, mozgássérült vagyok. Sajnos az élet úgy hozta, hogy sok probléma ért az elmúlt 2 évben. (Szülő elvesztése, hitel öröklése, szív, és tüdőbetegség, a házzal kapcsolatos anyagi gondok.) Lényeg, hogy előbb...