• Tudat alatti?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő

        Érdeklődni szeretnék egy bizonyos betegség féléről, mert vmi olyasmi lehet. Közeli rokonomnál jelentkezik a következő tünet-bőrpír, duzzadás dagadás, (főként fej) légszomj és sok allergiás jel. Ami feltűnő és megfigyelt, hogy esetleges gondoknál(pénzhiány, vagy bármi stresszes helyzet) jön elő és nem gyakran. A legutóbbi fulladásos volt és injekció hatására csillapodott, de visszatért majd lassan lecsengett.Szeretném kérdezni, hogy ez lehet a szervezet védekezése, tiltakozása egy stressz ellen? Egy figyelem felhívás? Vagy valami más? Mit javasolnak? Mint mondtam ez vmi gondnál jött elő, legutóbb volt benne házastársi probléma is.Férfiről van szó. ha úgy érzi a neje elhanyagolja, ez ellen a szervezete léphet így fel? Egy figyelem felkeltésként, mint előbb is írtam? Várom válaszukat.

        Köszönettel.További jó munkát.

         

         

         

        WEBBeteg szakértő válasza a stressz témában

        Kedves Kérdező!

        Bőrpír, légszomj-érzése előfordulhat szorongásos kórképekben, leginkább pánikrohamban stressz hatására. Viszont konkrét allergiás jelek (száj, gégeduzzanat és emiatti fulladás) okai valódi allergia. Tudni kell, hogy az allergia (pl: asztma) stressz hatására erősödhet. De lehetséges, hogy mindkettőről együtt van szó. A kapott injekció, amely megoldotta a problémákat is segíthet ennek eldöntésére (milyen hatóanyag javította a tüneteket).

        Szükség lenne allergia vizsgálatra és emellett szükség lehet pszichiátriai kivizsgálásra is. Kérjék háziorvosuk segítségét.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-02-17 17:55:44; Megválaszolva: 2010. február 17., 17:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Nő! Lassan 1 éve tart nálam ez az állapot. Még pedig az, hogy egyszerűen nem tudom élvezni az életem. Nem tudok örülni már semminek, aminek ezek előtt kiugrottam volna a bőrömből. Folyamatosan feszült vagyok, szorongok....
        Kedves Doktornő, Panaszaimat részletesen már feltettem önöknél, ahol Szappanos Doktornő válaszolt. https://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/neurologia/161532 Szerencsére az Angio MRI is negatív lett. Azóta gasztroenterológiai és fül orr...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Több, mint három éve már párkapcsolatban élek, de ezalatt az idő alatt szinte soha nem volt a barátnőmmel egy komolyabb, mélyebb érzelmekkel/ről folytatott beszélgetésünk. De nem csak az érzelmekről, hanem úgy...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy tanácsra lenne szükségem Öntől. 13 éve szkrizófréniával kezelnek, régebben volt több vissza esésem, de most stabil vagyok. Négy éve kezelnek Xeplion 100-as injekcióval,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Két éve kezdődtek a panaszaim, egyszeri alkalommal nagyobb mennyiségű alkoholt fogyasztottam rendszeresen szedett pszichiátriai gyógyszerek mellett (rexetin, aneptinex). Azóta fejzsibbadást tapasztalok, állandó...
        Tisztelt Dr. Nő! 1 éve napi rendszerességgel fogyasztok marihuannát. Kis mennyiségben 3x2 slukkot. De sajnos napi rendszerben szívom. Így ha nem szívok bele,hiány érzetet,sovárgást,ürességet érzek.Ezt még elis viselném! De sajnos nagyon...
        Kedves Doktornő! 18 éves vagyok pánikbeteg. 1 éve kezdődött újra a pánikbetegségem 12 evesen lette az 14 re kigyógyultam. Majd pszichiáter segitségével kigyógyultam. De most Olyan rohamaim szoktak lenni, hogy elfutok ha rámjön a roham és ez...
        Tisztelt Doktornő! 5 éve generalizált szorongást, pánikzavaros tüneteket diagnosztizàltak nálam. Több alkalommal szedtem különféle antidepresszànsokat, majd 1év szedès utàn, abbahagytam és fél- egy évig tünetmentes voltam...
        Tisztelt doktornő, doktor úr! Bipoláris affektív zavaral küzdök 6 éve, gátolt öngyilkossági gondolataim vannak. Márciusba voltam kórházba, suicid intenciok miatt. Sajnos a jelenlegi helyzetem se jó, sokszor gondolok a halálra, környezetem...
        Tisztelt Doktornő! Megkaptam válaszát,köszönöm. Egy kollégáját javasolja nekem ,aki antidepresszánssal segítene édesanyámnak leszokni az altatóról.Kérem küldje el nekem a kollégája nevét,és hogy hogyan tudom Őt elérni időpont...