• Alvásprobléma

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Dr.Úr/Hölgy!

        Egyik ismerősöm éjszaka folytogatta a barátnőjét, elég brutálisan, majd rákövetkező második éjszakán összekarmolta a hasát és hasbaütötte, persze mind ez tudatán kívül, mert nem emlékszik rá. Kb. 1 hónapja kapott H1N1 védőoltást és még három féle oltást (hepatitis stb.), mert kiutaztak Egyiptomba. Érdeklődni szeretnék, hogy lehet-e valamelyik védőoltás mellékhatása? Mikor múlik el? Hová kellene ezzel fordulni? Teljesen nyugodt fiatalemberről van szó (persze némi kis problémákkal, de az mindenhol előfordul...). Egészen az oltásig semmi probléma nem volt az alvásával!

        Válaszát előre is köszönöm.

        WEBBeteg szakértő válasza a alvás témában

        Kedves Kérdező!

        Bizonyos típusú hepatitis oltásoknál ritkán jelentkezhetnek a következő mellékhatások: bőrfájdalom, viszketés, bizsergés-zsibbadás és egyéb furcsa érzések. Ezek következtében vakarhatta, karmolhatta saját bőrét (nem volt egyértelmű, hogy ezt magával vagy párjával tette) az illető. Emellett felléphet ingerlékenység is átmenetileg, de ez nappalra vonatkozik. Szintén ezeknél az oltásoknál nagyon ritkán felléphetnek agyi folyamatok, melyek zavartsággal, tudatzavarral járnak, de ezesetben egyéb tünetek és rosszabbodó általános állapot állna fenn (erről nem számol be). A H1N1 oltás esetében nem tudok ilyen jellemzőkről sem.

        Én azt gondolnám inkább, hogy az oltásoktól függetlenül valamilyen alvászavar vagy hallucinációkkal, tudatzavrral fellépő állapotról van szó. De részletes vizsgálat nélkül biztosat nem tudok mondani. Jelentkezzenek először háziorvosuknál (fontos hogy említsék az oltásokat, vigyék az oltási könyvet) részletes kivizsgálás céljából. Ha eltérést nem találnak, akkor lehetséges, hogy pszichiátriai vizsgálatra lesz szükség.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-02-16 10:44:01; Megválaszolva: 2010. február 16., 10:44

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó estét! Dóra vagyok! Egy olyan problémával fordulnék Önhöz ,hogy van egy nagyon közeli ismerősöm akit tulajdonképpen pótapámként kezelek! Van köztünk legalább 30év korkülönbség . Köztünk soha semmilyen szexuális dolog nem volt,...
        Tisztelt Doktornő! Arról szeretnék érdeklődni, hogy Co-Dalnessa (4mg/5mg/1,25mg) vérnyomáscsökkentőt lehet-e együtt szedni Remotiv Extra (500 mg)-val, valamint Pharmekal HerbaNight kapszulával (mely utóbbinak tartalma: 200mg L-Triptofán, 400mg...
        Jó napot! Pszichoterápiát folytatok pszichológusommal fél éve, azonban mivel nincs kiegészítve a kezelés semmilyen gyógyszerrel, (mert sok fajtát végigpróbálva nagyon rosszul tolerálom őket és szörnyű mellékhatásaik voltak)emiatt...
        Kedves Doktor Nő! Lassan 1 éve tart nálam ez az állapot. Még pedig az, hogy egyszerűen nem tudom élvezni az életem. Nem tudok örülni már semminek, aminek ezek előtt kiugrottam volna a bőrömből. Folyamatosan feszült vagyok, szorongok....
        Kedves Doktornő, Panaszaimat részletesen már feltettem önöknél, ahol Szappanos Doktornő válaszolt. https://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/neurologia/161532 Szerencsére az Angio MRI is negatív lett. Azóta gasztroenterológiai és fül orr...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Több, mint három éve már párkapcsolatban élek, de ezalatt az idő alatt szinte soha nem volt a barátnőmmel egy komolyabb, mélyebb érzelmekkel/ről folytatott beszélgetésünk. De nem csak az érzelmekről, hanem úgy...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy tanácsra lenne szükségem Öntől. 13 éve szkrizófréniával kezelnek, régebben volt több vissza esésem, de most stabil vagyok. Négy éve kezelnek Xeplion 100-as injekcióval,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Két éve kezdődtek a panaszaim, egyszeri alkalommal nagyobb mennyiségű alkoholt fogyasztottam rendszeresen szedett pszichiátriai gyógyszerek mellett (rexetin, aneptinex). Azóta fejzsibbadást tapasztalok, állandó...
        Tisztelt Dr. Nő! 1 éve napi rendszerességgel fogyasztok marihuannát. Kis mennyiségben 3x2 slukkot. De sajnos napi rendszerben szívom. Így ha nem szívok bele,hiány érzetet,sovárgást,ürességet érzek.Ezt még elis viselném! De sajnos nagyon...
        Kedves Doktornő! 18 éves vagyok pánikbeteg. 1 éve kezdődött újra a pánikbetegségem 12 evesen lette az 14 re kigyógyultam. Majd pszichiáter segitségével kigyógyultam. De most Olyan rohamaim szoktak lenni, hogy elfutok ha rámjön a roham és ez...