köszönöm a gyors válaszát

ÉN SZEDEK GYÓGYSZEREKET ZYPREXÁT, MIRZATENT, COAXILT ÉS RIVOTRILT MÉGIS VAN EZ A PROBLÉMÁM HOGY VALAKI VAGY VALAMI MONDJA VAGY SUGALJA HOGY MIT CSINÁLJAK  DE JÁROK A PSZICHIÁTRIAI GONDOZOBA DE OTT NEM MEREM ELLMONDANI MERT AZTHISZIK HOGY HŰLYE VAGYOK VAGY BE KÜLDENEK AZ OSZTÁLYRA VÉGÜL IS CSAK SZŐGET KÉRT HOGY NYELJEK LE ÉS NEMTUDOM HOGY MITCSINÁLJAK.KÖSZÖNÖM HOGY ELOLVASA ÉS TANÁCSOT AD NEKEM.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a pszichiátrai probléma témában

Kedves Gizi!

Mondja el panaszait a pszichiátriai gondozóban, mert terápia módosításra van szüksége. Előfordul, hogy gyógyszeres kezelés alatt is vannak a páciensnek panaszai, ezért kell azon változtatni. Nem fogják "hülyének" nézni, tudják, hogy beteg és ezt a betegséget kell kezelni, csak változtatni kell az eddigi terápián. Kerese meg kezelőorvosát, mert komoly panaszokról van szó!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Diószegi Judit, pszichiáter
Kérdés: 2010. február 11., 08:50; Megválaszolva: 2010. február 11., 08:50
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Mi a bajom?
Jó napot! Az lenne a problémám, hogy a fejemben a tarkómnál folyton nyomás érzésem van. Illetve ha ülök vagy fekszek folyton az az érzésem van...
AUTIZMUSRÓL
tisztelt Szakértő!! Van egy 16 hónapos fiú unokám és egy éves kora óta figyeljük a viselkedését. A szülők aggódnak hogy nem autista e? Voltunk...
Skizofrénia tünete ez?
Tiszteletem! Nem sürgős kérdés. Év elején voltam rokkantsági felülvizsgálaton akkor több mindent néztek. Az egyik amikor kis kalapáccsal...
Mirtazapin Sandoz csökkentés
Tisztelt Doktornő! Segítségét szeretném kérni gyógyszeremmel kapcsolatban. Evészavarom lassan 15 éve áll fenn, 7 éve kerültem olyan helyzetbe...
Rémálom az életem mit tegyek ?
26.éves ember vagyok van 2.gyönyörű gyermekem, Az életem Szerelmével 15.éves korom óta együtt vagyunk ,sokat szenvedtünk együtt mindig a...