rossz álmok

Üdvözlöm! Van egy 6 éves fiam és 1-2 hónapja rossszakat álmodik beszél valami szörnyről hogy elviszi a házunkat. Azóta nem nagyon mer a szobájába se elaludni este.Délután semmi gond nélkül elalszik.Van olyan is nála hogy ha nem engedünk meg valamit amit ő kitalál akkor megüt engem is meg az apukáját is, de ez előfordul akkor is ha pl.azt mondjuk neki hogy menjen fürödni és ő kitalál közbe valamit még ezt akar csinálni vagy azt.Ilyen esetbe mit lehet csinálni? Higgyünk ennek a rossz álom történetnek (az álom nem mindig ugyan az) vagy csak közöttünk akar aludni? Kérem segítségét! Köszönettel Roni

WEBBeteg szakértő válasza alvászavar témában

Kedves Roni!

A következetes nevelés nagyon fontos.Nehéz megmondani a levele alapján az okokat és a megoldást is, de először ezt gondolja át, mennyire nevelik összhangban és következetesen őt? Mert az nyújtja a gyereknek a legnagyobb biztonságot, ha a szülők egyetértésben, szeretettel, de ha kell, szigorral is negmutatják és megmondják neki, mit, hogyan kell csinálni. És azt el is várják tőle, hogy megtegye.

Üdvözlettel: Kazimir Ágnes, pszichoterapeuta

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. augusztus 06., 18:28 ;Megválaszolva: 2009. augusztus 06., 18:28
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
ALVÁS zavar, inszomnia FOLYTATÁS
kedves Dr nő. köszönöm az előző válaszát. valószinü elkerülte figyelmét,hogy bemásoltam a gyógyszereket (feltöltöttem kép...
ALVÁS zavar, inszomnia
Kedves Dr Nő! Évek óta tartó alvásproblémám van,pár évvel kezdődött (2012 ben vettem be először gyógyszert) Minimális...
Mi lehet velem? Mi a bajom?
Jó napot. Meg próbálom a lényeget le írni. Már régóta alvás problémáim vannak.. Amik az idő haladtával egyre rosszabbak. Minden este beszélek...
antipszichotikum
Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem....