Látászavar

Kedves DoktorNö/Ur Nyolc evig szedtem különbözö antidepresszansokat, az utolso par evben cipralexet es alkalmankent rivotrilt. Panik rohamokkal kezeltek ami rendszeres migrenes rohamok miatt alakult ki. A migrenes rohamok sokkal ritkabbak lettek, ami neha elöjött azt jol tudtam kezelni;tehat rendbejött minden, teljes ertekü eletet eltem amikor eldöntöttem hogy nem szedem tovabb mert nincs ra szüksegem. Megprobaltam a magam elkepzelese szerint lassan leepiteni az adagot, ami nem volt eleg lassu utolag kiderült, ugyanis elösször csak a panik rohamok tertek vissza, aztan pedig egy lataszavar kezdödött, minden mozgasnak szellem mozgasa volt, elöször csak esti fenyeknel, tv fenynel es gyenge utcai fenyeknel. Amikor ez elöjött visszamentem az orvosomhoz es ö javasolta hogy kezdjem el ujra a cipralex szedeset lassan ahogyan kell. Ez volt körülbelül ket es fel honapja, a lataszavar a tv fenynel nem jön elö, tehat sokban javult, viszont utcai vilagitasnal es gyertyafenynel meg mindig itt van. A kerdesem az, hogy letezik hogy ez meg mindig a gyogyszer keveredes miatt lehet?   Honapok ota gyötör ez, felek es örlödök emiatt. Nem tudok elmenni este sehova mert mindenfele mozgas idegesit mert latom a mozgas vonalat legyen az barmi. Mit tegyek kerem segitsen! Elöre is köszönöm! Tisztelettel: P. M 

WEBBeteg szakértő válasza látászavar témában

Kedves P. M!

A látászavar kapcsán felmerülő kérdéseim, amit tisztázni kellene, hogy mennyiben kapcsolható ez a migrénhez, mennyiben kapcsolható a pánikzavarhoz, ill. mennyiben van köze ehhez a Cipralexnek (szövődmény vagy gyógyszerhiány)? Erről megkérdezném először a pszichiáteremet, majd  a válasz függvényében elmennék a szemészetre, utána az ideggyógyászatra. Ezen eredmények, vélemények meghatározzák a terápiát, és a kezelőorvos Önt ismerve a prognózist is nagyjából meg tudja mondani (vagyis mikorra fog ez a kellemetlenség elmúlni) .

 Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. július 22., 09:04; Megválaszolva: 2009. július 22., 09:04
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Érdeklődés egy betegséggel...
Kedves Dr. Pálvölgyi Rita! A kérdést nem magammal kapcsolatban, hanem egy nagyon kedves barátommal kapcsolatosan szeretném feltenni. Egy 48éves...
Scippa szedése súlyos depresszióra
Tisztelt Dr.nő! 23 éves, fiatal lány vagyok és lassan 5 éve szedem a Scippa antidepresszánst a Yarocen alvás segítő mellett. 2021 nyarán jött egy...
Kényszerek
Tisztelt Doktornő! Az lenne a problémám, hogy állandóan szorongok, valamin, mások szerint alaptalan dolgokon. Ahogy egy szorongás elmúlik, rögtön...
Pánikrohamok
Üdvözlöm! Mostanában nagyon sokszor előfordul, főleg a munkahelyemen, de moziba, plázában is, hogy elkezdek valakivel beszélgetni, és pár perc...
Diagnózissal kapcsolatos kérdés
Tisztelt Doktornő! Az elmúlt 1 évben háromszor feküdtem pszichiátriai osztályon. Második alkalommal pszichodiagnosztikai vizsgálatok...