Alvászavar

Tiszter Dr Úr/Nő Kb 3 hónapja nem tudok rendesen aludni. Este hiába lefekszem korábban (kb 21-22órakor) általában nem tudok elaludni sokáig (kb 24-2 ig) . Próbáltam szedni nyugtatókat (Hova, Béres, Redormin, Valeriana) , futni (fizikailag elfáradni) nem segittett semmit. Voltam egyszer orvoshoz: megnézte a vérnyomásom adott egy enyhe nappali nyugtatót, azt mondta mérjem a vérnyomásom. A gyógyszer nem segitett, vérnyomásommal se volt probléma. Kérdezte még hogy nem vagyok e stresszes: de ilyen téren sincs szerintem semmilyen problémám. Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza alvászavar témában

Tisztelt Levélíró!

Ha az a kérdés, hogyan tovább, akkor alvászavar ambulanciához fordulhat (pszichiátrián belül) , mert inkább ezirányú elemzés segíthet továbblépni a problémában. Több kérdést kell átrágni ahhoz, hogy a megoldást meglelje. Talán segítség ill. irányadó lehet a WEBBetegen megjelent cikk is.

 Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. július 17., 09:43; Megválaszolva: 2009. július 17., 09:43
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
ALVÁS zavar, inszomnia FOLYTATÁS
kedves Dr nő. köszönöm az előző válaszát. valószinü elkerülte figyelmét,hogy bemásoltam a gyógyszereket (feltöltöttem kép...
ALVÁS zavar, inszomnia
Kedves Dr Nő! Évek óta tartó alvásproblémám van,pár évvel kezdődött (2012 ben vettem be először gyógyszert) Minimális...
Mi lehet velem? Mi a bajom?
Jó napot. Meg próbálom a lényeget le írni. Már régóta alvás problémáim vannak.. Amik az idő haladtával egyre rosszabbak. Minden este beszélek...
antipszichotikum
Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem....