Parkinson kór?

Tisztelt Fáklya Mónika!

32 éves nő vagyok, hypothyreosis az alapbetegségem.

A héten, derült ki, hogy restless leg sy. gyanús is vagyok. Az interneten olvastam róla nagyon megilyedtem. Az ott leírt tünetek közül nekem sok nincs. Pl.: alvászavarom, éjszakai járáskényszer.. az tény, hogy a lábaim rángatóznak, ami fáj és zavar is.

Kérdéseim: 1: Ennek a sy. vannak fokozatai? kevésbé súlyos és nagyon súlyos?

                  2: Gyógyítható? /bromociklynt írtak fel nekem/

                  3: Talán ez a Parkinsn kór kezdeti stádiuma?

                 4: Lehet ez a pajzsmirigy gyógyszeremtől vagy mitől?

                 5: Alternetív gyógymód?

Köszönöm válaszát:

Anita

WEBBeteg szakértő válasza restless témában

Kedves Anita! A Restless leg szindróma nem a Parkinson  kór kezdeti stádiuma. Különböző mértékűek lehetnek a panaszok, az enyhe lábrángatózástól, egészen a súlyos, alvászavart is okozó esetekig. Nem tudom mi alapján diagnosztizálták Önnél, de járhat más betegség is hasonló tünetekkel pl. magnézium, kalcium hiány, de ugyanilyen tünetekkel jár az úgynevezett alvási myoclonus, ami egy teljesen természetes jelenség az elalvás fázisában. Okozhatja neuropathia is, ami összefüggésben lehet a pajzsmirigy betegségével és a szedett gyógyszerekkel is. Nem tudom volt-e ENG vizsgálata, de érdemes lenne ezzel a neuropathiat kizárni. Időnként a gyógytorna, masszázs jó hatású szokott lenni, illetve hallottam már az akupunktúra jótékony hatásáról is.  Üdvözlettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2009. július 07.

Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek

Mennyire károsak az antidepresszánsok?
Jó napot Az volna a kérdésem, hogy, mennyire károsak az antidepresszáns gyógyszerek hosszú távon? értem ezalatt, hogy 10-20 évig szedi valaki Milyen...
Hallucináció vagy más magyarázat?
Kintről, az utcáról hallottam egy halk, magasabb búgó hangot, ami feltehetőleg egy elhaladó járműtől származott. Eközben úgy tűnt, mintha a fejemben a...
Xanax elhagyása
Tisztelt Doktornő! Édesanyám légszomj és magas vérnyomás miatt, Dec 28-an kórházba került, ahol a korábban szedett gyógyszerek közül többek között a Xanaxot...
Állandóan zenét hallok a fejemben
Kedves Doktornő! Kb. fél éve szinte folyamatosan, állandóan zenét hallok a fejemben, amitől nem tudok megszabadulni, nem hallgat el. Olyan, mint a...
Ripedon elvonási tünet ellen?
Ripedon 1mg szedek reggel 1 et este 1 et, ha csökkentem a gyógyszert fél szemmel utána elvonási tünet jelentkezik erős agyzsibbadás ilyenkor ha beveszek rá...
Paraszomnia? Nagyon megijedtem
Üdv! Lenne egy nagyon nagyon ijesztő élményem, amit nem teljesen tudok mire vélni, paraszomnia lehet talán, de pontosan nem tudom. Tegnap (2023.10.03) este...