Alvászavar

Üdv,

Azt szeretném megkérdezni, hogy az miért lehet, hogy akármikor fekszek le, reggel mindíg 6-7 óra között felébredek. Ez nem is lenne túlzottan problémás, de emelett egész nap álmosnak érzem magam, de aludni estig nem tudok megint. Várom mielöbbi válaszukat.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza alvászavar témában

Tisztelt Kérdező!

A szervezetének van egy bioritmusa, ami úgy tűnik szabályosan működik, ezt a reggeli pontos, spontán kelés is bizonyítja. Érdemes lenne az esti lefekvést is szabályozni, hiszen fiatalabb korban az a természetes, hogy napközben nem igényli a szervezet az alvást. Javaslom, olvassa el az webbetegen íródott cikket az "alvászavarokról", ami némi táppontot nyújt abban, hogy mit érdemes végiggondolni. Amennyiben a problémát az életvitelben csak az álmosság jelenti, ezt még nem nevezném alvászavarnak. Ha ezen kívül mást is tapasztal, szakemberhez fordulhat. Jó egészséget kívánva,

 Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. június 29., 14:04; Megválaszolva: 2009. június 29., 14:04
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
ALVÁS zavar, inszomnia FOLYTATÁS
kedves Dr nő. köszönöm az előző válaszát. valószinü elkerülte figyelmét,hogy bemásoltam a gyógyszereket (feltöltöttem kép...
ALVÁS zavar, inszomnia
Kedves Dr Nő! Évek óta tartó alvásproblémám van,pár évvel kezdődött (2012 ben vettem be először gyógyszert) Minimális...
Mi lehet velem? Mi a bajom?
Jó napot. Meg próbálom a lényeget le írni. Már régóta alvás problémáim vannak.. Amik az idő haladtával egyre rosszabbak. Minden este beszélek...
antipszichotikum
Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem....