Furcsa tünetek.

Tiszteletem! Az alábbi tünetek jelentkeznek nálam, egyre sűrűbben, már napjában többször is: a vércukorszint leesése, már szinte minden étkezés előtt, dugult, belölről tapadó és feszítő orr, mintha duzzadna, könnyező, égő szemek, étkezés után közvetlen orrfolyás, étkezés közben gyomorégés és erős szédülés és tarkótáji nyomás érzés, mintha valami nyomná előre a fejem, és ez az étkezést követően egy darabig megmarad, de valamikor csak úgy spontán rámjön, az orrfeszítéssel együtt. Éjszaka is jelentkeznek a tünetek, emiatt fáradtság is jellemez. Ezekhez járul hozzá a szédülés, a koncentrációképesség hiánya, levertség, gyengeség, remegés, étvágytalanság. Reflux-betegségem korábban volt, jelenleg nem szedek ilyen jellegű tablettát, illetve korábban Paroxat 20mg gyógyszert szedtem, kb egy hónapja már fokozatosan elhagytam. Várom tanácsaikat, előre is köszönöm, tisztelettel: P. Dácsin Dusán.

WEBBeteg szakértő válasza furcsa tünetek témában

Kedves Dusán! Tünetei olyan összetettek, hogy nem is bocsátkoznék bele a diagnosztikába. Mindenesetre érdekes és nem tudom miből érzi (vagy megméri?), hogy leesik a cukra.. Annyit megjegyeznék, hogy ha ezekre a tünetekre (?) szedte a Paroxatot, akkor folytassa agyógyszerszedést, amennyiben az hatásos terápia volt: (Gondolom tudja, hogy a Paroxatot nem reflux betegségre adják). A terápiát a fentiek függvényében át kell beszélnie a korábbi kezelőorvosával. Mielőbbi javulást kívánva,  Üdvözlettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2009. június 25.

Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek

Mi lehet a bajom?
Keddi napon hazaértem munkából egyszerre jó kedvem lett utána nagyon elálmosodtam egyik percről a másikra és hatalmas lett az étvágy, ami nagyon nem jellemző...
Mennyire károsak az antidepresszánsok?
Jó napot Az volna a kérdésem, hogy, mennyire károsak az antidepresszáns gyógyszerek hosszú távon? értem ezalatt, hogy 10-20 évig szedi valaki Milyen...
Hallucináció vagy más magyarázat?
Kintről, az utcáról hallottam egy halk, magasabb búgó hangot, ami feltehetőleg egy elhaladó járműtől származott. Eközben úgy tűnt, mintha a fejemben a...
Xanax elhagyása
Tisztelt Doktornő! Édesanyám légszomj és magas vérnyomás miatt, Dec 28-an kórházba került, ahol a korábban szedett gyógyszerek közül többek között a Xanaxot...
Állandóan zenét hallok a fejemben
Kedves Doktornő! Kb. fél éve szinte folyamatosan, állandóan zenét hallok a fejemben, amitől nem tudok megszabadulni, nem hallgat el. Olyan, mint a...
Ripedon elvonási tünet ellen?
Ripedon 1mg szedek reggel 1 et este 1 et, ha csökkentem a gyógyszert fél szemmel utána elvonási tünet jelentkezik erős agyzsibbadás ilyenkor ha beveszek rá...