Pánikbetegség

én egy 22éves lány vagyok, kb másféléve pánikbeteg.egy éve szedek sedatif pc folyamatosan, és azt szeretném tudni, hogy lehet-e ettől bármi bajom.nemrég a háziorvosom elküldött kivizsgálásra, mert szerinte túl gyorsan ver a szivem (és valóban néha így van) viszont semmit nem találtak a kivizsgáláson.lehet hogy többet ártok, mint használok magamnak ezzel a gyógyszerrel?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza pánikbetegség témában

Tisztelt Levélíró!

A nevezett szer homeopátiás gyógyszer, gondolom szakember javaslatára szedi. Aki ezt javasolta, attól kell megkérdeznie, meddig szedheti (amennyiben a betegtájékoztatóban erre vonatkozóan nem talál javaslatot) .

 Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. június 12., 14:25; Megválaszolva: 2009. június 12., 14:25
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Pánikbetegség
Kedves Doktornő! A panaszom a következő: Már régebb óta küzdök pánikbetegséggel és szorongással. Az utóbbi időben ez kezd fel erősödni....
Pánikbetegség, bal kamra hypertrophia
Tisztelt doktornő! Sajnos több éve vagyok állítólagos pánikbeteg ebbe a hónapba észre vette nálam az EKG 2 alkalommal is a bal kamra hypertrophia 23...
Szedhető-e ez a gyógyszer?
Üdvözlöm Doktornő! 44 éves, mozgássérült vagyok. Sajnos az élet úgy hozta, hogy sok probléma ért az elmúlt 2 évben. (Szülő elvesztése...
Gyógyszerváltás kérdés
Üdvözlöm! Rexetint szedtem 20 mgot 4 hónapig, pánikra és erős szorongásra. Viszont szexuális mellékhatások miatt lecseréltük Brintellixre 10...
Szorongás a szorongástól?
Kedves Doktornő! Több mint egy hónapja pánikroham tört rám otthon. Azóta folyamatos szorongással telik a napom, ami miatt egésznap fáj a fejem...