Stressz?

Tisztelt Dr Nő v. Dr Úr!    59 éves vagyok.      A kérdésem, hogy a szédülés, az utcán közlekedve tériszony, bizonytalanság, állandó fáradtság, kedvtelenség a stressztől van-e. Az utóbbi időben nagyon sokat idegeskedek, családi problémák, hagyatéki tárgyalás miatt.Gyógyszert szedek, co-renitec, betelok-zok, citapram és vasilip.Régebben szedtem sanax 0.25-öt, most két napja megint beszedtem. A vérnyonásom is 140/81, de a reggeli gyógyszer bevétele után már normális. A lakásban, udvaron a tüneteim gyengébbek, csak az utcán a nagy térségnél rossz.Válaszát előre is köszönöm.     "Mami".

WEBBeteg szakértő válasza szédülés témában

Tisztelt Levélíró!

A konkrét helyzethez, szitációhoz köthető "testi panaszok" inkább lelki eredetűek szoktak lenni (itt szorongásos-fóbiás jellegű) , vagyis a válasz: igen, ez inkább pszichés alapú. A Xanax hatásáról nem ír, de ha ez mégis jó hatású, az méginkább a lelki eredetet erősíti meg. Biztos fogódzókat kívánva,

Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 14., 15:38; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 14:54
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Szédüléses panasz
Tisztelt Doktor Nő! Kérdésem a következő lenne 18 éves korom óta pánikbeteg vagyok viszont 23 éves koromtól Elkezdődött egy szédülés ami...
Szédülés, egyensúlyvesztés
Tisztelt Válaszadó! Van egy 32 éves autista lányom, aki a következő gyógyszerelket szedi: Reagila, Frontin, Xanax, alvásra: Melatonin, Sanval...
Szédülés, ájulásérzet
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos...
Szédülés, mitől?
Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Édesapámnak tavaly augusztus óta szédüléses panaszai vannak. Járáskor egyensúlybizonytalanságot érez, majdnem...
Gyógyszer elhagyás!
Kedves Doktornő! Azzal a problémámmal fordulok önhöz, hogy szeretnék segítséget kérni, hogy milyen módon lehetséges a clonazepam nevű gyógyszer...