Izzadás, homályos látás

Tisztelt Doktor Nő/Úr! 29 éves nő vagyok, és egy a sok közül aki elveszítette a munkahelyét.Decemberben szűnt meg a cég ahol dolgoztam, de a tüneteim csak 2 hónapja kezdődtek, és az a kérdésem, hogy lehet-e pszichés eredetű? A hőmérsékletem ált.36.9-37.4 terjed, és lázcsillapító hatására sem megy le.Gyakran fáj a fejem, ideges vagyok de nem tudom megmondani miért, hónaljban izzadok (éjjel is) , szinte soha nem tudom végig aludni az éjszakát.Sokszor látok homályosan, úgy érzem mintha egy búra lenne a fejemen.Szoktam szédülni is. A menstruációm megváltozott (szinte alig van) , vannak rémálmaim, már kétszer volt, hogy éjjel arra ébredtem, hogy teljesen bepánikoltam.Sokszor van úgy hogy egyik pillanatban fázok, aztán pedig nagyon melegem van. Most azon idegeskedem, hogy nehogy terhes legyek. Már voltam ultrahangon is, és csináltam teszteket is, mindkettő negatív, de én annyira félek, hogy nem tudom elhinni.Nem tudom hogyan hitessem el magammal. Az is aggaszt, hogy miért van szinte folyton hőemelkedésem. A háziorvosom írt fel Sumetrolim kúrát, de nem használt.Önnek mi a véleménye, teljesen megkattantam? Válaszát nagyon köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza izzadás témában

Tisztelt Levélíró!

Induljunk el a hőemelkedéstől. Nem tudom, korábban volt-e ideje ill. módja, hogy kövesse testhőmérséklete alakulását? Egy biztos: ha az embernek nincs mindennapos kötöttsége, elfoglaltsága, több figyelem jut magára, így a testének megfigyelésére is. És ha már erre koncentrál, azért a sokféle tünet indokol némi továbblépést, legalább a szükséges szűrővizsgálatokat végeztesse el. Vagyis: készüljön rutin vérvétel, vizelet vizsgálat, nézesse meg a fogait, szemészeti szűrés is szóbajön. Mit mondott a nőgyógyász a menstruáció kimaradására? A teherbeesés valószínűségét egyébként tudja, Ön is szabályozhatja, vagyis ha még nem tervez gyermeket, konzultáljon erről a szakemberrel.

Ha minden vizsgálat eredménye negatív (tehát se testi betegség gyanúja, sem terhesség nem áll fenn) keresse fel a területileg illetékes pszichiátriai rendelést. A logikus vizsgálati sor segít Önnek abban, hogy ne "kattanjon be". Jó egészséget kívánvaÜdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. április 10., 10:03; Megválaszolva: 2011. szeptember 22., 16:18
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Túlzott izzadás
Üdv! Túlzott izzadás problémával küzdök, ami képes bárhol jelentkezni. De nem csak izzasztó helyzetekben, hanem sportolás közben is kb 10x úgy...
Izzadas
Panaszom a kovetkezo.Koros izzadasban szenvedek kb masfel ev ota, foleg mikor tarsasagban vagyok.Semmi fele izzadasgatloszer nem hasznalt.Kiprobaltam a Solutio...
Izzadás
Kedves Szakerto! Egy nagy problemam, hogy nagyon izzadok. Sokkal jobban, mint egy atlag ember. Tobbnyire az idegesseg az, amitol mindig izzadok. Most azonban...
Rexetin álmosság
Tisztelt Doktornő! Azt szeretném megkérdezni, hogy 6. napja szedek Rexetin SSRI-ből 10 mg-ot reggel. Eléggé álmosít valamint ha éjszakára veszem...
Gyogyszer mellekhatas
Kedves Doktorno! kb. 1 honapja szedek cipralexet kerdesem lenne, hogy ez okozhat-e enyhe mellfeszulest, mint mellekhatast? koszonom valaszat