Szegycsont mögötti fájdalom

Tisztelt Doktornő/Doktorúr,

2éve tapasztaltam először, hogy néha néha ájulás szerü érzésem van, nagyon nyom a mellkasom, a szegcsont körül, inkább mögötte, szívtályra. Egyre többször volt, eszméletvesztés is. A háziorvosom koromnál fogva sehová sem küldött a panaszaimmal, 2008 augusztus 20án sem találtak semmit, mikor kis unszolásra ugyan, de egy hosszabb rosszulllét után kórháza mentem, mindent rendben találtak, sőt, makk egészségesnek mondtak EKG és labor alapján. Az egyetlen dolog amit említettek, hogy lehet pánik beteg vagyok, és szépek a viszereim, amik akkor meg voltak duzzadva, pedig egész nap felspócolva voltak, és feküdtem.

26hetes terhes vagyok jelenleg, a terhességem elején megszüntek a panaszaim, de most pár napja újra jelentkeztek a szorító fájdalmak, ahogy a lábaim elkezdtek vizesedni.

A kérdésem az lenne, mit tudok csinálni ebben a helyzetben, kihez forduljak, mi lehete velem?

Segítségüket előre is köszönöm

Üdvözlettel

Carolina

WEBBeteg szakértő válasza terhesség témában

Kedves Carolina!

Jelenleg a testi egészségének megőrzése, annak karbantartása a nőgyógyász/terhesgondozó kezében van. A terheséggel együttjáró növekvő testsúly terheli a szervezetet, így a (vér) keringést is. Fontos különválasztani ezért a tüneteket aszerint, hogy mi az oka. Ha testi okkal nem magyarázható a mellkasi panasz, akkor érdemes ezzel pszichológushoz fordulni (általában gyógyszer, így nyugtató szedése sem javasolt terhesség alatt) , hiszen a szorongásos problémák (pl. pánik) kezelésének más módjai is vannak.

Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. április 04., 23:25; Megválaszolva: 2011. szeptember 22., 08:59
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Bipoláris depresszió és terhesség
Bipoláris depresszióval diagnoztizáltak, jelenleg Seroquelt szedek 75 mg-t naponta, babát szeretnénk a párommal. Azt szeretném kérdezni, hogyha...
Clonazepám
Tisztelt Doktorúr/nő! 17 hetes terhes vagyok, 4 évvel ezelőtt fél évig pánikbetegségre Rivotril tablettát szedtem, azóta nem volt semmi bajom, de...
Tisztelt Farkas Ágnes Doktornö!
Sajnos nem gépeltem el, kleptomániás.ez esetben a válasza?
Depressziós vagyok? Nem tudok...
Tisztelt Dr.nő! Szeretnék tanácsot illetve segítséget kérni magátol maguktól! Nem is tudom, hogy hol kezdjem a problémámat, mert valójában azt...
A mai modern gyógyszerek is károsak...
    Tisztelt Pszichiáter Úr/Hölgy! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy válaszoljon a kérdésemre. Pár hete mentem férjhez. 1997....