• Tanácstalanság

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve boldog kapcsolatban éltem árommal.Janárban gyógyszerbeállítás miatt be kellett feküdnie a pszichiártiára.20 éve Rivotrilt és Tolvont szed.más gyógyszerre próbálta orvosa átállítani.De ő "titokban" bekérte a Rivotrilt és tovább szedi, holott állítólag azt lassan leállítják. A kórházi befekvés alatt (4. hete )hirtelen megváltozott se én, se a környezte, közvetlen hozátartozói sem ismernek rá.Közölte, hogy nem tér haza, egy betegtársához költözik akit ott ismert meg.Sok terve, munkája, közös dolgaink voltak a későbbiekre vonatkozóan. Azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges, hogy a hirtelen, felelőtlen döntés oka a titokban szedett Rivotril lehet-e? Nem ismerünk rá! Kérem szíves és mielőbbi válaszát.Nagyon tanácstalan és szomorú vagyok! Köszönettel:Vera

        WEBBeteg szakértő válasza a pszichés betegség témában

        Kedves Vera!


        Érdemes lenne a párja kezelőorvosával beszélni, vajon miért látta szükségesnek a kórházi kezelést, a Rivotrilról való leállást (20 év után! ), valamint a gyógyítás érdekében feltárni az igazságot, vagyis hogy a betege titokban szedi még a Rivotrilt. Így talán a kezelőrvos is tud segíteni abban, hogy feltárják a váratlan fordulat okát. Ugyanakkor a párja döntésének magyarázata még hiányzik a történetből. Azon is érdemes gondolkodni, hogy a kórházi kezelés indikálásakor Ön nem tapasztalt-e már viselkedésváltozást. Egy biztos: itt most csak az őszinteség segíthet.


        dr. Bakos Cinnia Dóra

        Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szerkesztőség
        Orvos Itt kérdezhet

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-21 21:10:37; Megválaszolva: 2011. szeptember 15., 14:08

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tiszteletem! Koszonom a gyors valaszat! Azt ketlem, hogy a cukorbetegsegek a zavartsaghoz koze lenne, az csak 4 ev + 2-3 honapja allapitottak meg. Es az elso ilyen zavartsagos idoszakom, az kb 11 eve volt. Akkor viszont a skizofrenia lesz a ludas. Nem...
        Tiszteletem! Valamilyen zavarom van. Példák: A megelozo harom napban, legalabb hatszor hallottam a csengonket, pedig senki nem csengetett. Korabban, hallottam telefoncsorgest, pedig nem is volt bekapcsolva. Dohanyzom. Nemreg toltottem egy cigit, annyi...
        Kérdésem,hogy a férjem most kisebbségi komplexusban szenved vagy pedig nárcisztikus személyiségzavarban.Tudom ezt így nehéz megmondani,de csak kis útmutatást szeretnék kapni. Megismerkedésünkkor csak azt hittem introvertalt...
        Tisztelt doktornő! Sajnos több éve vagyok állítólagos pánikbeteg ebbe a hónapba észre vette nálam az EKG 2 alkalommal is a bal kamra hypertrophia 23 éves vagyok sajnos 130 kg vagyok 187 centi Szeretném megkerdezni mik az esélyek a gyógyulásra....
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Huszonkét éves vagyok, másfél hónapja szedem a Scippa 10mg gyógyszert reggelente egy szemet és nem kaptam tájékoztatást arról, hogy alkoholt ihatok-e a gyógyszer mellett. A gyógyszer tájékoztatóban az szerepel, hogy...
        Teljesen besokaltam a jobbos-balos, kiskirályos, proli, yardos, maffiás, céges, gittegyletes szopatásból, abból, hogy ölik a normális, még nem radikalizálódott embereket. Ha nem vagy egy gerinctelen seggnyaló féreg, akkor kicsinálunk...
        Jó estét! Dóra vagyok! Egy olyan problémával fordulnék Önhöz ,hogy van egy nagyon közeli ismerősöm akit tulajdonképpen pótapámként kezelek! Van köztünk legalább 30év korkülönbség . Köztünk soha semmilyen szexuális dolog nem volt,...
        Tisztelt Doktornő! Arról szeretnék érdeklődni, hogy Co-Dalnessa (4mg/5mg/1,25mg) vérnyomáscsökkentőt lehet-e együtt szedni Remotiv Extra (500 mg)-val, valamint Pharmekal HerbaNight kapszulával (mely utóbbinak tartalma: 200mg L-Triptofán, 400mg...
        Jó napot! Pszichoterápiát folytatok pszichológusommal fél éve, azonban mivel nincs kiegészítve a kezelés semmilyen gyógyszerrel, (mert sok fajtát végigpróbálva nagyon rosszul tolerálom őket és szörnyű mellékhatásaik voltak)emiatt...
        Kedves Doktor Nő! Lassan 1 éve tart nálam ez az állapot. Még pedig az, hogy egyszerűen nem tudom élvezni az életem. Nem tudok örülni már semminek, aminek ezek előtt kiugrottam volna a bőrömből. Folyamatosan feszült vagyok, szorongok....