• Segítség, már öt éve szorongok!

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        21 éves lány vagyok, és már öt éve küzdök a szorongással és a pánikbetegséggel. Már voltam pszichiáternél, majd homeopátiás kezelésen. Már nem tudom kihez, milyen szakemberhez kellene fordulnom, ezzel a problémámmal.

        WEBBeteg szakértő válasza a szorongás témában

        A pánik szindróma pszichiátriai betegség, tehát gyógyítása az orvostudományon belül pszichiátriához tartozik. Jelenleg a gyógyszeres és pszichoterápiás kombináció adja a legjobb eredményt. Ez azonban egy összetett betegség, kezelése pedig gyakran hosszú és kitartást igénylő folyamat. Sajnos ehhez egy találkozás nem elég, nem elég az, hogy Ön "volt már pszichiáternél", oda járni kell rendszeresen. És bizony van, amikor ez is kevés, sokszor olyan háttérproblémák (rossz család, munkahely, anyagi gondok) nehezítik a beteg életét, amik gátolják a gyógyulást is.

        A homeopátiában magánvélemény, de nem hiszek, de lebeszélni sem akarom, ha Ön hisz valamiben, a hit csodákra lehet képes.

        Bár írja, hogy kétségbeesett, és ilyenkor a türelemből van a legkevesebb, de mégis azt kell mondjam, legyen türelmes, mert a gyógyuláshoz vezető út csak kis lépésenként tehető meg!

        Jó egészséget kívánva:
        Dr. Dinya Zoltán pszichiáter

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szerkesztőség
        Orvos Itt kérdezhet

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-06 09:37:46; Megválaszolva: 2011. augusztus 24., 07:46

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Nő! 1 éve napi rendszerességgel fogyasztok marihuannát. Kis mennyiségben 3x2 slukkot. De sajnos napi rendszerben szívom. Így ha nem szívok bele,hiány érzetet,sovárgást,ürességet érzek.Ezt még elis viselném! De sajnos nagyon...
        Kedves Doktornő! 18 éves vagyok pánikbeteg. 1 éve kezdődött újra a pánikbetegségem 12 evesen lette az 14 re kigyógyultam. Majd pszichiáter segitségével kigyógyultam. De most Olyan rohamaim szoktak lenni, hogy elfutok ha rámjön a roham és ez...
        Tisztelt Doktornő! 5 éve generalizált szorongást, pánikzavaros tüneteket diagnosztizàltak nálam. Több alkalommal szedtem különféle antidepresszànsokat, majd 1év szedès utàn, abbahagytam és fél- egy évig tünetmentes voltam...
        Tisztelt doktornő, doktor úr! Bipoláris affektív zavaral küzdök 6 éve, gátolt öngyilkossági gondolataim vannak. Márciusba voltam kórházba, suicid intenciok miatt. Sajnos a jelenlegi helyzetem se jó, sokszor gondolok a halálra, környezetem...
        Tisztelt Doktornő! Megkaptam válaszát,köszönöm. Egy kollégáját javasolja nekem ,aki antidepresszánssal segítene édesanyámnak leszokni az altatóról.Kérem küldje el nekem a kollégája nevét,és hogy hogyan tudom Őt elérni időpont...
        Azzal a panasszal érkezem hogy rendszeresen van az hogy szédülök de csak akkor amikor semmit nem csinálok. De például mikor edzéseken vagyok akkor soha semmi bajom nincs,,nem fáj semmim. De viszont esténként ,vagy mikor egyedül vagyok...
        Tisztelt Doktornő! Az alábbiakban hosszasan fejtem ki mindazt, aminek a hatására felmerült bennem, hogy lehet velem probléma. Régebben, 12-14 éves korom tájékán rendszeresen megkaptam, hogy nagyon mesterkélt stílusban kommunikálok,...
        Tisztelt Doktornő! Édesanyám részére szeretnék segítséget kérni Öntől.11 éve volt az első szívműtéte,azóta altatóval tud csak aludni, illetve most már avval sem,Többfélét is szedett,legutoljára a dormicum volt neki,aztán gerodorm és...
        8 évvel ezelött Algériában egy dühkitörés után a rendörök elektrosokkal elvittek egy bolondokházába -Algériában vendégként voltm-amugy Norvégiában élek ) az Algériai diagnozist továbbitották Norvégiába -azota kapok injekciót mint...
        Üdvözlöm! 8 hónapja küzdöm szorongással (mostmár generalizált), vannak jó időszakaim, de vannak elég nagy visszaesések, amikor képes vagyok mindentől pánikolni Rexetint szedtem 4 hónapig de cserélték Brintellixre mellékhatások miatt,...