Segítség folytatás

Tisztelt Doktor! Előző üzenetm csak h tudja miről van szó. Tisztelt Doktor Nő/Úr! 24 éves vagy és 6 éve vannak a panaszaim, mindig máshogy jönnek elő, hol az egyik hol a másik hol mindegyik egyszerre. Tünetek:szédülés, fejfájás, ájulásérzés, hányinger, gyomorfájdalom, szívszúrás, szívnél egy nyomásérzés, tarkófájdalom, levertség, kimerültéség, fizikai gyengeség, fulladás, a torkomnál egy ilyen zsibbadás mintha fojtogatnának, nehézlégzés, tarkózsibbadás, halálfélelem kb. ennyi. Vizsgálatok: vér, viezelt, 24 órás vérnyomásmérés, ekg, holter ekg, szív UH, hasi UH, nyaki UH, pajzsmirigy hormonszint vizsg, MR, CT, reuma, fül-orr-gégészet, nyaki és gerinc rtg, szemészet, nyaki carotis vizsg. Minden negatív annyit találtak ha pairigyemnél ciszták vannak, évente kell felülvizsgálatra járnom, de azt mondták semmi köze a tüneteimhez. Pszichológushoz is jártam, nem használt semmi, az életmebne minden rendben van család barátok, munka suli, csak a rosszullétek a rosszak. Pszichiáter stimuloton tabletát írt fel, bevettem belőle egy felet és egy hétig feküdtem rosszul voltam rettenetes volt azt hittem meghalok. A kérdésem az elnne h létezik e bármiféle vizsgálat aminek még van értelme elvégezni, amitől kiderülne h mi bajom van. Sztem nem lelki, hanem testi, fizikai. Ön szerint? Segítsen, kérem. Köszönöm Arra amit írt az a válaszom h amikor elkezdődött a rosszullét akkor nem volt munka csak suli utána meg csak munka most munka meg suli de másik munka a párkapcsolatomban is változás volt időközben, úgyhogy volt változás, szerintem nem ezektől van. Nem lehet vmi testi fizikai betegségem? Milyen vizsgálatnak lenne még értelme, vagy már elvégezték az összeset és ha minden negatív akkor tuti 100% h nincsen semmi szervi bajom? köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza rosszullét témában

Tisztelt Kérdező!

Így a felsorolás alapján Önt már így is elég alaposan vizsgálták. A Stimuloton egy hangulatjavító, ha egy fél tablettát bevesz, ami szinte nulla adag, ettől egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy egy hétig rosszul legyen. Nem hajlamos Ön a hipochondriára...?

Jó egészséget kívánva:

Dr. Dinya Zoltán pszichiáter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2008. december 17., 09:25; Megválaszolva: 2008. december 17., 09:25
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Hiperventilláció?
Tisztelt Webdoktor! Másodszor fordult elő velem hiperventilláció. Sajnos sokat dolgozok, s közben a hétvégéim sem pihenéssel, hanem tanulással...
Pánikbetegség vagy kimerültség?
kedves doktornő 3 hete rosszuletem a munkahelyemen.voltam a háziorvosnál csináltak egy laborvizsgálatot és hasi ultrahangot de nem találtak semmi...
Remegős, hidegrázós, rángatózós...
Tisztelt Doktorúr/Nő! A párom 25 éves férfi. Másfél éve vagyunk együtt. 3 óriási veszekedésünk volt, amikor szakítással „fenyegetőztem”....
Segítség!
Tisztelt Doktor Nő/Úr! 24 éves vagy és 6 éve vannak a panaszaim, mindig máshogy jönnek elő, hol az egyik hol a másik hol mindegyik...
Agyi probléma!
Tisztelt doktor nö/úr Egy hónapja rosszul lettem, elöször elkezdett a kezem zsibbadni utánna a nyelvem aztán már beszélni sem tudtam! ez még...