• Alkohol és gyógyszer következményei

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Két éve kezdődtek a panaszaim, egyszeri alkalommal nagyobb mennyiségű alkoholt fogyasztottam rendszeresen szedett pszichiátriai gyógyszerek mellett (rexetin, aneptinex). Azóta fejzsibbadást tapasztalok, állandó álmosságérzetet, járásbizonytalanságot és rossz közérzetet, egyensúlybizonytalanságot. A vérképem negatív lett illetve jártam már neurológusnál, aki nem talált elváltozást. A kérdésem az lenne, hogy milyen szakorvostól tudok segítséget kérni? Köszönöm válaszát!

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a Alkohol abusus következményei témában

        Tisztelt Kérdező, Szerintem továbbra is a pszichiáterével konzultálhon erről. Valószínű, hogy amit tapasztal, az szorongásos zavar, nem pedig szervi elváltozás. Valószínűtlen, hogy egyszeri esemény, - mely nem járt mérgezéses panaszokkal,- ilyen elhúzódó zavart okozzon. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2019. október 23., 00:26; Megválaszolva: 2019. október 25., 10:12

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! Nekem az a problémám, hogy refluxom és gasztritiszem van, ami már másodjára újult ki. Nem értem miért, hiszen szedtem kellő ideig a gyógyszereket az első alkalomkor, betartottam abszolut a szabályokat...és mégis..újra...
        Kedves Doktornő! Már nagyon sok éve szenvedek pszichés problémákkal. Sok problémám van, de a legnagyobb nehézségek a nagymértékű szorongás és félelem. Állandóan attól félek, hogy valami történni fog. Minden napos visszatérő félelmem,...
        Jó napot kívánok! Novemberben az egyik reggelen, félálomban nagyon erős halálfélelmet éreztem, ami azóta sem múlt el. 3-4 hónapig napközben is éreztem,utána egy ideig csak amikor elaludtam és félálomban voltam. Először 8 éve jelent meg...
        Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem. Mivel az alvásom is borzalmas volt ebben a közdelembe, így az orvos antipszichotikumot írt fel....
        Jó napot. Van egy olyan problémám miszerint egy debreceni orvos felírt nekem amizulpiridet. 200 mg dózisban 2x1 tablettát, két évvel ezelőtt. Mikor nem szedem be akkor tisztán gondolkodok, nem érzek nyomást a fejemben de ha beszedem, eléggé...
        Ödvözlöm az édes apám már lassan három hete van depresszióban mit javasol . Kérhetnék egy telefonszámot ? Nem tud aludni Szedte Frontint de attól rosszul lett és ezért abbahagyta és most szedi a Stihl NOX ot és azzal pár órát tud aludni de...
        Tisztelt Doktor! Az volna a kérdésem hogy depresszió lehet-e?! Le tört érzés nincs koncentrációm és a memoriám is nagyon gyenge! és közbe régi emlékeim vannak elém kivetítve valamikor nevetek is pont úgy mint az emlékembe vagy ha meg...
        Tisztelt Doktornő! Gyógyszer leállításban vagyok. Sikerült 3 hónap alatt a Rexetin 20mg (1-1-0), Mirzaten q 30mg (0-0-1), Lamolep 100mg(1-0-1)-ről mostanra :Rexetin(0-0-0),Mirzaten(0-0-0)-ig eljutnom. A lamolepre azt mondta az orvos, hogy az tart...
        Tisztelt Doktornő, amit rólam lehet tudni, hogy 17 éve koromban skizofréniát állapítottak rajtam, azon belül hebefréniát, és skizofrénia utánni depressziót. A tűneteim amit tapasztalok mai napig, hogy szociális aktivitasom visszaesik, beszéd...
        Tisztelt Doktornő! A kérdésem csupán annyi lenne, hogy a REMOTIV EXTRÁT lehet e együtt szedni a Scippa 5 mg gyógyszerrel? Ezek mellé még szedhető a Frontin is?