• szerotonin szindróma

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornó! 20 éve vagyok pánikbeteg.19 éve Olwexyát és rivotrilt szedek. 3 hete emelték az olwexya adagomat 262mg-ról 300-ra. Azóta folyamatos hőemelkedésem van (37.4 - 37-5) feszült vagyok,gyenge,állandóan aludnék.A pulzusom még nyugodt állapotban is 100 körül van. Mondjuk ez utóbbi tünet régebb óta fennáll.Próbáltam visszacsökkenteni a gyógyszert de akkor még rosszabbul voltam,főleg idegen érzésem volt és megőrüléstől való félelmem. Hozzá kell tennem, hogy egyáltalán nem sportolok semmit,az utcára is ritkán megyek ki. Ez lehet szerotonin szindróma? Mit tegyek?Nagyon félek! Várom mielőbbi válaszát,tisztelettel!

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a Szerotonin szindróma lehetősége témában

        Tisztelt Kérdező, A minimális gyógyszeremelés nem okozhatja ezeket a tüneteket szerintem. Ha továbbra is fennáll a hőemelkedés, gyengeség, akkor esetleg egyéb irányban indokolt kivizsgálásokat kezdeményezni. / a szerotonin szindróma nagyon magas lázzal, sokkal súlyosabb tünetekkel , és igen ritkán jelentkező tünetegyüttes. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2019. május 12., 10:27; Megválaszolva: 2019. május 21., 09:30

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Azzal a panasszal érkezem hogy rendszeresen van az hogy szédülök de csak akkor amikor semmit nem csinálok. De például mikor edzéseken vagyok akkor soha semmi bajom nincs,,nem fáj semmim. De viszont esténként ,vagy mikor egyedül vagyok...
        Tisztelt Doktornő! Az alábbiakban hosszasan fejtem ki mindazt, aminek a hatására felmerült bennem, hogy lehet velem probléma. Régebben, 12-14 éves korom tájékán rendszeresen megkaptam, hogy nagyon mesterkélt stílusban kommunikálok,...
        Tisztelt Doktornő! Édesanyám részére szeretnék segítséget kérni Öntől.11 éve volt az első szívműtéte,azóta altatóval tud csak aludni, illetve most már avval sem,Többfélét is szedett,legutoljára a dormicum volt neki,aztán gerodorm és...
        8 évvel ezelött Algériában egy dühkitörés után a rendörök elektrosokkal elvittek egy bolondokházába -Algériában vendégként voltm-amugy Norvégiában élek ) az Algériai diagnozist továbbitották Norvégiába -azota kapok injekciót mint...
        Üdvözlöm! 8 hónapja küzdöm szorongással (mostmár generalizált), vannak jó időszakaim, de vannak elég nagy visszaesések, amikor képes vagyok mindentől pánikolni Rexetint szedtem 4 hónapig de cserélték Brintellixre mellékhatások miatt,...
        Tisztelt Doktornő! A 10 éves fiam a nyaralás alatt annyira megijedt egy darázstól, hogy sírva, sikítva rohant a rovar elől, míg végül én kiabáltam, hogy jöjjön hozzám, megöleltem és vártuk, hogy elrepüljön a bogár. Kellett egy kis idő,...
        28 éves nő vagyok,egy leukémiával a hátam mögött…(19 évesen lemondtak rólam az orvosok, most 28 vagyok.) Mindig szorongó alkat voltam, de az utóbbi időben még jobban. Egy kényszergondolatokról szóló videóban magamra ismertem,sokszor...
        Kedves Doktornő! Jelenlegi kezelőorvosom bipol depr. kevert szakaszt állapított meg. A korábbi kezelőorvosom ugyanezekre a tünetekre azt mondta, hogy feszültség/szorongás okozza. Tüneteim: hadarás, gondolatrohanás (elveszítem a fonalat),...
        Üdvözlöm Doktornő! 44 éves, mozgássérült vagyok. Sajnos az élet úgy hozta, hogy sok probléma ért az elmúlt 2 évben. (Szülő elvesztése, hitel öröklése, szív, és tüdőbetegség, a házzal kapcsolatos anyagi gondok.) Lényeg, hogy előbb...
        Tisztelt Doktornő! A háziorvos nemrég beutalót adott kerülő magatartás, szorongás diaggal a pszihiátriára. Az a helyzet, hogy gyakran érzek szorongást, félelmet legtöbbször idegen emberek között. Eddig -évekig- elzárkóztam. Nemrég...